استان چهارمحال و بختیاری

برگزاری پیش اردوی پیشتازان دختر و پسر استان چهارمحال و بختیاری

سرپرست سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری پیش اردوی ملی استان خبر داد:

کد مطلب: ۸۴۰۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پیش اردوی پیشتازان دختر و پسر  استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد ( پانا) - حبیب الله رضایی،سرپرست سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری پیش اردوی ملی دانش آموزان پیشتاز خبر داد.

این اردو با حضورمعاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ، عبدالعلی رسولی در اردوگاه شمس آباد برگزار شد .

رسولی گفت : این اردو با هدف آماده سازی و بازآموزی مهارت های تشکیلاتی جهت شرکت پیشتازان در اردوی ملی و در نهایت انتخاب تیم های اعزامی به اردوی ملی در قالب رقابت سالم برگزار شد.

حبیب الله رضایی گفت : اردو موقعیتی مناسب جهت شناسایی و شکوفایی استعدادها ، توانمندی ها ، خلاقیت و نوع آوری دانش آموزان در تمرین یک زندگی مستقل در قالب اجتماعی و گروهی است .

وی افزود: با اشاره به تغییر روند برگزاری اردوی ملی امسال و با یادآوری سخنان اخیر وزیر محترم و دستور اکید ایشان مبنی بر تبدیل تمامی مسابقات انفرادی به تیمی، در این استان نیز ، جهت تحقق نظر مقام عالی وزارت، تصمیم بر برگزاری مسابقات از انفرادی به گروهی گرفته شد .

ایشان افزود: اردوی استانی امسال متفاوت از سال های قبل در حالت مسابقه ای و رقابتی برگزار شد و در نهایت تیم منتخب به اردوی ملی اعزام می شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش های اجرایی اردوی ملی امسال شامل رژه های ترکیبی، صف جمع، پیر امید، کمک های اولیه، امداد و نجات، اطفای حریق، مخابره جهت یابی، نقشه خوانی، ساخت فریادهای شادی، دست های اردویی و بازی های بومی محلی جدید و مهارت ساخت پروژه، چادر زنی، اجاق های صحرایی است.

وی با بیان اینکه اردوی ملی سال 97 باحضور مربیان و اعضاء از سراسر کشور در قالب گروه های پیشتازان پسر و دختر برگزار خواهد شد، عنوان کرد: استان چهارمحال و بختیاری بیش از 80 نفر از دانش آموزان و مربیان پیشتاز پسر ودختر را به این اردو اعزام می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار