طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در آذربایجان غربی توسعه می یابد

ارومیه(پانا)- معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی از توسعه و گسترش طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در استان خبر داد و گفت: سالجاری 60 مدرسه در سطح استان تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

کد مطلب: ۸۴۰۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در آذربایجان غربی توسعه می یابد

پروین محمد پوری در آئین اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان که با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شد، با اشاره به اینکه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در بین دانش آموزان هدف غایی این طرح بشمار می رود اظهار داشت: سال گذشته در قالب طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان، 2 هزار و 34 دانش آموز در 30 مدرسه در سه شهر ارومیه، خوی و مهاباد تحت آموزش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی قرار گرفتند.

وی افزود: 29 معلم در اجرای این طرح بهزیستی و آموزش و پرورش را یاری می کردند.

محمد پوری توسعه این طرح در استان را سیاست بهزیستی و آموزش و پرورش بر اساس استاد بالادستی دانست و گفت: به طور قطع نسل جوان و نوجوان ما در تیررس آسیبهای اجتماعی قرار دارند و غفلت از این حوزه عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

ولی حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این مراسم با تقدیر از همکاری بهزیستی در اجرای برنامه های مشترک به منظور توانمندسازی دانش آموزان در برابر آسیبهای اجتماعی، توسعه طرح ماد( مشارکتهای اجتماعی دانش آموزان) را از ضروریات دانست.

در ادامه نیز از برگزیدگان و فعالین این طرح قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار