معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد:

باید تربیت دانش آموز ماهر دغدغه اصلی سازمان دانش آموزی باشد

بیرجند (پانا) - معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دانش آموز تشکیلاتی باید در زمینه های دینی و مهارتی ، دانش کسب کند گفت: باید تربیت دانش آموز ماهردغدغه اصلی سازمان دانش آموزی باشد .

کد مطلب: ۸۴۰۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
باید تربیت دانش آموز ماهر دغدغه اصلی سازمان دانش آموزی باشد

فرشید جعفری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی شب گذشته در مراسم اختتامیه اردوی انتخابی ، آموزشی اعضای پیشتاز سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی اعزامی به اردوی ملی سال 97 ، با اشاره به ولادت امام رضا(ع) گفت: امیدواریم تا بتوانیم علاوه بر ارادت زبانی ، در عمل نیز پیرو ائمه اطهار باشیم.

جعفری در ادامه در خصوص نحوه برگزاری اردو گفت: شور و نشاط دانش آموزان عضو تشکیلات در این اردو و در اردوهای دیگر می تواند امید بخش باشد تا در زمینه های مختلف موفق باشند .

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های این دانش آموزان، استفاده از کمترین امکانات است که میتوان ازاین بهره برداری، به خلاقیت تعبیر کرد که در اردوی ملی میتواند به سرگروه ها کمک کند.

وی افزود: سازمان دانش آموزی ظرفیتی بالقوه برای کمک به آموزش و پرورش است که نه تنها در ایران بلکه در سایر بلاد و کشورها نیز، این امر به صورت های مختلف دیده می شود که انتظار می رود تشکیلات ، از این ظرفیت بیشترین بهره برداری را داشته باشند.

جعفری گفت: گروه های مختلف تشکیلات پیشتازان هرکدام با پیشنیه و هدف خاصی تشکیل شده اند و امیدواریم دانش آموزان بتوانند با خاطره خوب ، اردو را ترک کنند.

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دانش آموز تشکیلاتی باید در زمینه های دینی و مهارتی ، دانش کسب کند گفت: باید تربیت دانش آموز ماهردغدغه اصلی سازمان دانش آموزی باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار