به منظور بررسی مسائل و مشکلات مدارس عشایری شهرستان ریگان انجام شد

نشست همکاری رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان و فرماندار شهرستان ریگان

کرمان(پانا) - رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان طی نشستی با فرماندار شهرستان ریگان به بیان و بررسی مسائل و مشکلات مدارس عشایری این شهرستان پرداختند.

کد مطلب: ۸۴۰۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست همکاری رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان و فرماندار شهرستان ریگان

منوچهر امیر تیموری رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان و امین باقری فرماندار شهرستان ریگان در نشستی صمیمی که در محل فرمانداری شهرستان ریگان انجام شد به بیان و بررسی مسائل و مشکلات مدارس عشایری این شهرستان پرداختند.

گفتنی است؛ تکمیل پروژه های نیمه تمام، تجهیز مدارس عشایری، تهیه وسایل نقلیه مناسب جهت بازدید و انجام امور مربوط به مدارس واقع در مناطق سخت گذر، استفاده بیشتر از ظرفیت و توان خیران شهرستان و نیز افزایش اعتبارات تملک و دارایی از جمله موارد گفتگوی طرفین بود.

لازم به ذکر است؛ فرماندار شهرستان ریگان نیز از همکاری آموزش و پرورش عشایری استان با فرمانداری و تلاش های که در این شهرستان از جمله جذب خیران و ساخت مدرسه انجام شده است قدر دانی کرد و گفت: ما نیز بیش از پیش و با تمام توان در جهت رفع مشکلات مدارس عشایری گام برمی داریم و از هیچ گونه تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

قابل ذکر است: منوچهر امیرتیموری در ادامه سفر یک روزه خود از پروژه مهر و نحوه ثبت نام مدارس عشایری حضرت مریم(س) و ام البنین(س) و همچنین تعدادی از پروژه های نیمه تمام مدارس خیر ساز این شهرستان نیز بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار