مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

کسب رتبه اول مقاله نویسی در چهاردهمین جشنواره علمی-پژوهشی فرهنگیان بسیجی توسط معلمان کرمانی

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول مقاله نویسی در چهاردهمین جشنواره علمی-پژوهشی فرهنگیان بسیجی توسط معلمان کرمانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۰۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول مقاله نویسی در چهاردهمین جشنواره علمی-پژوهشی فرهنگیان بسیجی توسط معلمان کرمانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در تکمیل این خبر افزود: سارا سلجوقی نژاد از شهرستان کرمان، خاتون گرکانی نژاد مشیزی و محمدرضا نگارستانی از شهرستان بردسیر با مقاله ای پژوهشی با عنوان " بررسی و تحلیل میزان توجه به مفاهیم دفاع مقدس در سه کتاب درسی هدیه های آسمانی، فارسی و اجتماعی دوره ابتدایی" در چهاردهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی، موفق به کسب رتبه اول و ارائه مقاله در حضور وزیر آموزش و پرورش شدند.

وی افزود: این جشنواره در 12 محور با هدف تولید محتوا در راستای ارائه راهکارهای عملی برای چالش ها و مسائل اساسی و روز آموزش و پرورش و با مشارکت دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شهید رجایی، دانشگاه عالی دفاع مقدس، سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی و پژوهشکده فرهنگ و معارف دفاع مقدس و با محوریت سازمان بسیج فرهنگیان کشور برگزار شد.

اسکندری نسب تصریح کرد: در اختتامیه این جشنواره، کتاب چکیده مقالات ارسالی به دبیرخانه مرکزی در محورهای الزامات و چالش های آموزش و پرورش، سبک زندگی خانواده و نقش تربیتی آن در پرورش نوجوانان دفاع مقدس، نقش دانشگاه فرهنگیان در ارتقای نظام تعلیم و تربیت، آموزش تفکر محور در نظام تعلیم و تربیت کشور، وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش و... در اختیار علاقمندان، کارشناسان و پژوهشگران قرار گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در مرحله اول فراخوان مقالات جشنواره، تعداد 2879 مقاله در پایگاه های استانی دریافت و داوری اولیه صورت گرفت که از این تعداد 276 مقاله به دبیرخانه مرکزی برای انتخاب مقالات برتر ارسال شده است و کمیته علمی جشنواره در 6 کارگروه با حضور 70 داور از اعضای هیات علمی دانشگاه ها به بررسی نهایی آنها پرداخته و از این میان 36 اثر به عنوان مقالات برگزیده جشنواره انتخاب شدند.

اسکندری نسب ادامه داد: استان های آذربایجان شرقی با 605، کرمان با 209 و کردستان با 160 مقاله بیشترین آمار شرکت کننده را داشتند و در این جشنواره از مجموع کل شرکت کنندگان 1933 نفر فرهنگی، خواهر و 946 نفر فرهنگی، برادر بودند.

وی همچنین گفت: در چهاردهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان کشور کتاب چکیده مقالات با 270 مقاله در دسترس متقاضیان قرار گرفت و مراسم تجلیل از برگزیدگان در سالن اجتماعات وزارت خانه آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار