خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار درصدد فعالیت اثربخش در نظام تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده کشور هستند

نطنز/اصفهان(پانا)-جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار با حضور کلیه اعضا در سالن کنفرانس آموزش و پرورش نطنز برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۴۰۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار درصدد فعالیت اثربخش در نظام تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده کشور هستند

در این جلسه رضا چاوش پور مدیر آموزش و پرورش نطنز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) گفت: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار درصدد فعالیت اثربخش در نظام تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده کشور هستند و در بخش خیرین مدرسه یار می توانیم با بهره گیری از ظرفیت این عزیزان در بهسازی و فعالیت های خرد به دستاوردهای مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی همچنین به چالش ها و تنگناهای مالی آن مدیریت در سال تحصیلی جدید بخصوص استقرار پایه دوازدهم اشاره نمود و از اعضای مجمع درخواست نمود با کمک و مساعدت خود این مدیریت را یاری فرمایند.

مدیر آموزش و پرورش نطنز تاکید نمود: قبلا فعالیت های در سطح مدارس به صورت پراکنده صورت می گرفت که با راه اندازی مجمع کلیه فعالیت های ساخت و ساز و کمک ها به صورت متمرکز به حساب مجمع واریز و در راستای اهداف آموزشی و ساخت و ساز مصرف می گردد.

در ادامه جلسه علی رحیمی مدیر عامل مجمع گزارشی از فعالیتهای مجمع و پروژه های در دست اجرا ارائه نمود و در پایان مقرر گردید از طرف مدیریت آموزش و پرورش نیازها، تجهیزات و اعتبارات لازم برای اعضا ارسال گردد تا با هم اندیشی در رفع مشکلات اقدام گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار