برگزاری همایش تجلیل از منتخبین طرح و برنامه های حوزه آموزش ابتدایی خواف

خواف(پانا)- از 200همکار منتخب طرح و برنامه های آموزش ابتدایی در سالن شهید مدرس شهرستان خواف تجلیل گردید.

کد مطلب: ۸۴۰۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تجلیل از منتخبین طرح و برنامه های حوزه آموزش ابتدایی خواف

در راستای ایجاد انگیزه و قدردانی از تلاش همکاران حوزه آموزش ابتدایی،مراسمی با حضور جناب آقای دکترعباسی رئیس اداره دوره دوم آموزش ابتدایی، جناب آقای کلیدری رئیس آموزش وپرورش عشایر استان،مسئولین آموزش وپرورش شهرستان خواف و تمامی منتخبین طرح و برنامه های دوره ابتدایی برگزارشد.

در ادامه جلسه حسن امیری مدیر آموزش وپرورش خواف،ضمن خیرمقدم و تبریک ولادت هشتمین حجت سرمد امام رضا(ع) بر نقش اساسی و کلیدی معلمان دوره ابتدایی در شکوفاکردن استعدادهای دانش آموزان تاکید کرد و گفت: مقطع ابتدایی مقطع بنیادین،پایه و اساس است که متاسفانه مورد غفلت واقع شده و همه نگاه ها معطوف به حوزه آموزش متوسطه اعم از نتایج کنکور سراسری و قبول شدن در رشته های مورد نظر بوده وحوزه آموزش ابتدایی کمتر مورد کنکاش و بررسی قرارگرفته است.

امیری عنوان کرد: ما در حوزه آموزش ابتدایی نیازمند یک تحول اساسی هستیم تا بتوانیم به آنچه که در حوزه های اجتماعی و فرهنگی مدنظرمان است دست پیدا کنیم.

در ادامه همایش، رئیس اداره دوره دوم آموزش ابتدایی آموزش وپرورش خراسان رضوی از کاهش طرح و برنامه های آموزش ابتدایی خبرداد واظهارداشت: هر طرح و برنامه ای که جلوی خلاقیت،رشد و پیشرفت دانش آموز برای اجتماعی شدن و رسیدن به تعالی مورد نظر در سند تحول بنیادین را بگیرد باید متوقف یا کاهش یابد.

عباسی در ادامه برنکته که ژرف و اندیشه در تفکر معلمان ابتدایی است تاکید کرد وافزود: اگر طرح و برنامه ای که ایده ال بوده و ماهمواره با ایده آل ها حرکت نمودیم کارخاصی صورت نپذیرفته است و اما اگر ایده آل فکر کنیم و با کمبود ها تلاش کردیم که به نقطه ایده آل برسیم موفقیت حاصل گردیده است.

در پایان همایش معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان خواف مقطع ابتدایی را مقطع بسیارمهم وحساس برشمرد و عنوان کرد:با توجه به این که شکل گیری شخصیت دانش آموزان در این دوره از آموزش شکل می گیرد آموزگاران دوره ابتدایی در شکوفایی استعدادها و ایجاد محیطی آرام برای پرورش دانش آموزان نقش اساسی ایفا می کنند.

سپس قادری به ارائه گزارشی از طرح و برنامه های این حوزه در سال97-96 پرداخت.

شایان ذکر است در پایان همایش از منتخبین طرح و برنامه های حوزه آموزش ابتدایی این شهرستان با اهدا تندیس،لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار