معاون آموزش متوسطه سیستان و بلوچستان: مدل تعالی مدیریت مدرسه، محور تمام فعالیت های آموزش و پرورش است

زاهدان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه آموزشی- توجیهی مدرسین مدل تعالی مدیریت مدرسه نواحی، شهرستانها و مناطق استان گفت: مدل تعالی مدیریت مدرسه محور تمام فعالیت های آموزش و پرورش با توجه به سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۸۴۰۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه سیستان و بلوچستان: مدل تعالی مدیریت مدرسه،  محور تمام فعالیت های آموزش و پرورش است

حمید رضا رخشانی اظهار کرد: مدرسه به عنوان محور و اساس آموزش مهارت های زندگی،حرفه ای و علمی و مدل تعالی مدیریت برنامه ای جامع برای ارتقای کیفیت آموزشی و مشارکت مسئولان، والدین و دانش آموزان است.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی دقیق بتوانیم با ترویج وتقویت سیستم خود ارزیابی برای بهبود وتعالی عملکرد مدیریت در مدرسه،شاهد افزایش انگیزه مدیران وتوسعه وتقویت مشارکت دبیران و دانش آموزان در مدارس باشیم.

رخشانی، تعمیق تربیت وآداب اسلامی، تقویت اعتماد و التزام به ارزش های انقلاب اسلامی، بسط عدالت در برخورداری از فرصت های تعلیم و تربیت را از اهم اهداف مدل تعالی مدیریت مدرسه عنوان کرد.

وی، توسعه مشارکت دانش آموزان،اولیا و نهادهای اجتماعی و کارکنان در پیشبرد برنامه های مدرسه و استقرار نظام یاددهی-یادگیری را از مهمترین معیارهای مدل تعالی مدیریت مدرسه برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار