البرز رتبه سوم کشوری در توسعه زیر ساخت های ارتباطات وفناوری اطلاعات

کرج(پانا) -آئین امضای تفاهم نامه استارتاپ شهرداری کرج با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و ورزش و جوانان درکرج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
البرز رتبه سوم کشوری در توسعه زیر ساخت های ارتباطات وفناوری اطلاعات

غلامرضا حمیدی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با اشاره به اقدامات انجام گرفته در عرصه زیر ساخت های فناوری اطلاعات گفت: این استان دارای رتبه سوم کشوری در توسعه زیر ساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

حمیدی افزود: در بخش مدیریت «ای. سی. تی» اقدامات خوبی در استان البرز انجام شده است. وی با بیان اینکه جمعیت کاربران اینترنتی استان البرز در سال 93 حدود 400 هزار نفر بود، گفت: اکنون این جمعیت بیش از5 برابر افزایش یافته است.

وی بیان داشت: این استان 6 میلیون و 800 هزار سیم کارت تلفن همراه دارد که تعداد آنها بیش از 2 برابر جمعیت البرز است که نشان از زیر ساخت های خوب در منطقه دارد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز بیان داشت : اکنون 144 روستای استان دارای شبکه اینترنتی است که ثروت اقتصادی برای منطقه محسوب می شود. وی تاکید کرد که هم افزایی و همدلی بین دستگاه های اجرایی استان البرز موجب شده تا روند اجرایی پروژه های زیرساختی به خوبی پیش برود.

مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات با بیان اینکه بازی های رایانه ای در کشور ثروت ایجاد می کند، افزود: امروز در کشور 29 میلیون نفر بازی رایانه ای انجام می دهند و بیشتر این بازی ها خارجی هستند که باید به سمت بازی های داخلی پیش رفت. دربخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اکنون در استان البرز 62 استارتاپ شناسنامه دار شکل گرفته و که گام موثری برای نوآوری در عرصه اقتصادی بر مبنای زیرساخت های ارتباطی است.

حمیدی تاکید کرد که باید تعداد استارتاپ های البرز از یکصد استارتاپ فراتر رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار