خنده برهر درد بی درمان دواست

اردکان (پانا) - مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری خنده خونه گفت: خنداندن دیگران بسیار پسندیده و ارزشمند و در واقع رفتاری بهشتی است و ازآنجا که تماشاگران یزدی به هر چیزی نمی‌خندند و یا دیر می‌خندند، بنابراین خنداندن این تماشاگران خود یک هنر بزرگ است.

کد مطلب: ۸۴۰۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
خنده برهر درد بی درمان دواست

محسن حائری درگفت و با خبرنگار پانا بیان داشت: موسسه خنده خونه با بیش از ۱۰ سال فعالیت غیر رسمی و ۵ سال فعالیت رسمی در زمینه برگزاری جشن ها، سمینارها، همایش ها،نمایشگاهها و جشنواره های فرهنگی هنری در سطح کشور خود را آماده هرگونه اقدام فرهنگی هنری می داند. خونه خنده با هدف ایجاد فضای شاد و نشاط در جامعه به عرصه فرهنگ و هنر وارد شده و با داشتن یک کادر مجرب و پیشرفته و اتاق فکر در بخش های مختلف هنری خود را نسبت به سایر موسسات در زمینه نشاط اجتماعی پیشرو می داند و تلاش دارد ایرانی شاد و بانشاط بسازد.
در حال حاضر عمده فعالیت خونه خنده برگزاری تئاتر و جشن می باشد.

قابل ذکر است:در حال حاضرشو یزدی های4 (نمایش هاشم و باشم) با هنرنمایی برادران حائری زاده و هنرمندان مطرح استان یزد و به تهیه کنندگی خودش درحال حاضر روی صحنه است. ویکی از بهترین و شادترین تفریحات، جنگ ها و نمایش های شبانه است.
و یکی از برترین گروههای نمایشی در سطح استان یزد گروه نمایش خونه خنده هست که این بار با نمایش شو یزدی های 4 با اتفاقات جدیدتر و جذاب تری سالن موسسه فرهنگی هنری خونه خنده یزد واقع در بلوار دانشجو ،سالن فرهنگ اداره ارشاد اسلامی آماده میزبانی مردم عزیز یزد هستند.

حائری بیان کرد: موضوعات نمایش ‌های طنز وی معمولاً فرهنگی و اجتماعی است و موضوعات طنزهای خودرا از واقعیت‌های اطراف و مردم جامعه می گیرد و تمایل چندانی به طنز سیاسی ندارد .

حائری گفت: هنوز از کار خودش رضایت تمام و کمال نداردو هر چه سنش بالاتر می‌رود، به همان اندازه خودش را بهتر می‌شناسد و بر حرفه‌اش بیشتر مسلط می‌شود. و خوشحال است که هنگام مقایسه کارهای قبلی‌اش با کارهای تازه‌تر، اجراهای گروهش را جالب‌تر و جذاب‌تر می‌بیند. و آرزویش ادامه این حرکت است، چون در این رشته استعدادهای نهفته زیادی وجود دارد. وی می کوشد با گذاشتن کلاس های آموزشی و عملی و به کار گرفتن افراد مستعد در مجموعه خانه خنده افراد بیشتری را پرورش دهد نا هم منبع درآمدی برای جوانان علاقه مند و کوشا باشد و هم مجموعه کاری خود را گسترش دهد تا بازده بیشتری داشته باشد.

امید داریم تاباگسترش چنین برنامه های جامعه ای شادتر و پویاتر داشته باشیم.

خبرنگار/فهیمه آقایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار