مدیرکل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد: البرز، استانی موفق در حوزه جوانان است

کرج (پانا) -مدیرکل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان، هماهنگی درون سازمانی و اعتماد به جوانان را راز موفقیت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز دانست.

کد مطلب: ۸۴۰۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد: البرز، استانی موفق در حوزه جوانان است

امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان در حاشیه نخستین دوره دانش افزایی، مهارت آموزی ملی، کارگاه های تربیت مربی گزارش نویسی برای سازمان های مردم نهاد به میزبانی البرز در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جوانان اظهار کرد: با توجه به سابقه استان البرز، این استان به عنوان جایگاهی برای نخبگان فعال در عرصه های مختلف و به ویژه کسب و کارهای نو پا به شمار می رود و به طور مقابل نیز استارت آپ ها به صورت خودجوش و با اشتیاق به فعالیت می پردازند.

وی ادامه داد: همکاری و هماهنگی بسیار خوبی که در بین مدیران استان البرز جاری است عاملی مهم در پیشبرد و پیشرفت امور و همچنین رفع موانع محسوب می شود.

مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان افزود: آنچه که به خوبی توسط مدیران و به ویژه مدیریت و معاونت اداره کل ورزش و جوانان البرز رعایت شده تفکیک امر راهنمایی با مدیریت مطلق است.

وی همچنین با اشاره به ارزیابی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، عنوان کرد: هماهنگی و همکاری درون سازمانی، اعتماد به جوانان و سپردن امور به آنها و درک مسائل روز باعث شده است تا این اداره به عنوان یکی از شاخص ترین ادارات کشور به ویژه در وزارت ورزش و جوانان قلمداد شود.

آل اسحاق با بیان اینکه البرز از موفق ترین استان ها در حوزه جوانان است، بیان کرد: اقدامات و عملکردی که در هفته جوان از این اداره کل منعکس شد قابل تحسین بود که البته بسیاری از برنامه ها نیز به هفته جوان منتهی نشده و همچنان ادامه دارند.

وی همچنین درخصوص تاسیس شبکه ملی استارت آپ ها در البرز گفت: در ارتباط با این موضوع با اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به مذاکره خواهیم نشست و در صورت فراهم بودن شرایط این امر در کرج اجرا خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار