معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

استان یزد مقام اول در صنعت کشور را دارد

یزد (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در نشست خبری که در استانداری یزد برگزار شد گفت: صنعت استان یزد در کشور جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

کد مطلب: ۸۴۰۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استان یزد مقام اول در صنعت کشور را دارد

علی زینی وند در نشست خبری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اصحاب رسانه ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) گفت: کسی می تواند در رسانه فعالیت کندکه دغدغه داشته باشد زیرا خبرنگاران از چند وجه قابل توجه می باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار با اشاره به خبرنگاران بیان داشت: رسانه ها در هر کشور و خط دولت را تعیین می کنند و تاثیر گذاری آنها از یک لشکر نظامی هم می تواند بیشتر باشد.

وی در ادامه افزود: استان یزد در کشور مقام اول صنعتی را دارد و بیشتر تنوع معدنی را به خود اختصاص داده است وبیشترین تولید سنگ آهن و کاشی و سرامیک را در کشور دارد.

زینی وند با اشاره به اینکه استان یزد یک و دو دهم جمعیت کشور را تشکیل می دهد مطرح کرد:بیش از ۳هزار و۵۰۰واحد صنعتی فعال و نیمه فعال در استان با ظرفیت ۴درصد تولیدات کشور در حال فعالیت می باشند که بیش از ۸۰۰ نوع کالا در حال تولید می باشد.

زینی وند تصریح کرد: در جلسه سال ۹۶ که با کار گروه تخصصی رفع موانع تولید داشتیم یک هزار و ۲۲۵مورد مصوبه داشته است که توانسته خیلی از مشگلات را حل کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار خاطر نشان کرد: ما سعی بر این داشته ایم که بخش خصوصی با دولت هماهنگ کنیم و این امر تا به امروز تحقق یافته است و در این راستا کنار بخش خصوصی خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر هیچ مجوزی به صنایع الاینده داده نمی شود ولی مجوز هایی که قبلا صادر شده است حمایت میکنیم و در حرکت به سوی صنایع هایتک هستیم

علی زینی وند در پایان گفت: صادق بودن و شفافیت با مردم اولویت اول مسئولان محسوب می شود و مدیران وظیفه دارند که به صورت شفاف به رسانه ها پاسخگو باشند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار