دستگیری 4 سارق و کشف 48 رأس احشام در استان مرکزی

اراک(پانا)- رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند چهار نفره سرقت احشام و کشف 48 رأس احشام از آنان در قالب 4 فقره سرقت در شهرستان های محلات، دلیجان و آشتیان خبرداد.

کد مطلب: ۸۴۰۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 4 سارق و کشف 48 رأس احشام در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، نورالدین حسینی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان های استان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سرانجام بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه از وقوع سرقت و پایان پذیرفتن تحقیقات میدانی و نامحسوس کارآگاهان دایره سرقت پلیس آگاهی، با شناسایی محل اختفاء اعضای باند مورد نظر، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی 4 نفر از سارقان احشام دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف 48 رأس احشام در قالب 4 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان های محلات، دلیجان و آشتیان بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

حسینی با قدردانی از مشارکت فراگیر شهروندان در انجام موفقیت آمیز ماموریت های مختلف پلیسی اظهارداشت: تحقیات پلیس در راستای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان سارقان مذکور همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر دامداران به توصیه های پلیس افزود:‌ عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی در نگهداری از احشام و نیز اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که بستر‌ساز وقوع سرقتهای مختلف از دامداری ها می‌باشد که بی تردید لازم است تا شهروندان همواره در راستای پیشگیری از سرقت های مشابه، توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار