آرزوهایی که با حضور خادمان امام رضا(ع) محقق شد

یزد (پانا) - خدام حرم رضوی در ادامه دیدارهای خود در جشنواره زیر سایه خورشید به دیدار دختربچه 10 ساله‌ بیمار رفتند و با هدیه خود او را شگفت ‌زده کردند.

کد مطلب: ۸۴۰۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آرزوهایی که با حضور خادمان امام رضا(ع) محقق شد

فاطمه یک سال و 3 ماه است طی یک عمل ناموفق، فلج شده، همچنین از ناحیه ریه هم دچار مشکل است و به کمک دستگاه برق نفس می‌کشد با این وجود به گفته معلم خصوصی‌اش، شاگرد اول کلاس پنجم است و حافظه تجسمی‌اش بسیار عالی است.

فاطمه یک داستان هم نوشته بود که یکی از آرزوهایش چاپ این کتاب بود. در این راستا با هماهنگی‌هایی که از قبل صورت گرفته بود کتاب او با نام «آروزهای فاطمه و کبوترش» به همت دست‌اندرکاران زیر سایه خورشید چاپ و در این دیدار توسط خدام امام مهربانی‌ها به وی تقدیم شد.

تقدیم این کتاب به فاطمه باعث شگفتی و خوشحالی وصف‌‌ناپذیر او شد. خدام در این دیدار گفتند این کتاب به چاپ انبوه خواهد رسید و در کبوترانه حرم به کودکان اهدا می‌گردد.
خدام در این دیدار قول دادند یکی دیگر از آرزوهای فاطمه را که رفتن به مشهد بود، محقق کنند. به علت شرایطی که فاطمه دارد و تنفس او با کمک دستگاه و برق انجام می‌شد و حساسیت ویژه این موضوع، فراهم کردن امکانات سفرش 5 تا 7 میلیون هزینه در بردارد که خادمان حرم رضوی قول دادند شرایط سفر او را مهیا کنند و فاطمه و خانواده‌اش تا شب میلاد امام رضا(ع) به زیارت مشهد مقدس مشرف شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار