معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مرکزی:

پیشتازان در زمینه مهارت آموزی نسبت به دیگر دانش آموزان پیشرو هستند

اراک(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مرکزی گفت: دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی می توانند با تلاش در زمینه کسب مهارت های زندگی نسبت به دیگر دانش آموزان پیشرو باشند.

کد مطلب: ۸۴۰۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان در زمینه مهارت آموزی نسبت به دیگر دانش آموزان پیشرو هستند

علی شیرخانی در پیش اردوی آمادگی پیشتازان اعزامی استان مرکزی به اردوی ملی افزود: حضور دانش آموزان در گروه ها و تشکل ها می تواند ما را به اهداف پرورشی که مد سند تحول بنیادین و نظام تعلیم و تریت است برساند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های گروهی می توان مانعی برای برخی آسیب ها باشد ادامه داد: عصر حاضر که با رشد تکنولوژی همراه است انسان امروز را به فردیت گرایی سوق می دهد تا از این طریق بتواند در افکار و کردار آنها تاثیر گذار باشد اما تشکل های دانش آموزی می تواند با فراهم کردن زمینه حضور در جمع علاوه بر رشد افراد مانع بروز برخی آسیب ها شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مرکزی بیان کرد: دانش اموزان عضو تشکل ها باید با غنیمت شمردن این فرصت، با فراگیری مهارت های ارائه شده برای خود و دیگران سودمند باشند.

شیرخانی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی، بسیج، اتحادیه انجمن اسلامی و هلال احمر 4 تشکل تعریف شده در نظام آموزش و پرورش است ابراز داشت: ساماندهی دانش آموزان در این تشکل می تواند در تحقق اهداف پرورشی تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی ملی پیشتازان در تابستان سالجاری اضافه کرد: اساتید حاضر در یان پیش اردو جزو بهترین های کشور هستند و انتظار می رود شما در اردوی ملی خوش بدرخشید.

اردوی ملی پیشتازان تابستان سالجاری به صورت مجزا برای پیشتازان دختر و پسر در اردوگاه شهید باهنر تهران و نیشابور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار