رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان نهبندان:

نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و کارگاهاهی گذر مهارت نهبندان گشایش یافت

نهبندان (پانا) - رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان نهبندان گفت:همزمان با هفته ملی مهارت، نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و کارگاه های گذر مهارت در نهبندان گشایش یافت.

کد مطلب: ۸۴۰۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و کارگاهاهی گذر مهارت نهبندان گشایش یافت

مالدارتنها رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان نهبندان گفت: همزمان با هفته ملی مهارت نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و کارگاهاهی گذر مهارت نهبندان با همت آموزشگاههای آزاد، مهارت آموختگان بخش دولتی و با همکاری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و کمیته امداد شهرستان برپا شد.

وی به تنوع غرفه های نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه نمونه کارهای متنوعی در بیش از 54 حرفه از قبیل قالی بافی، جاجیم بافی، گلیم بافی، حوله بافی، نازک کارچوب، شیرینی پزی، تراش سنگهای نیمه قیمتی و تزئینی، عروسک دوزی، چرم و ... در دو بخش دولتی و غیردولتی در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای نهبندان هدف از برگزاری این نمایشگاه را تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی وکالای ایرانی، حمایت از آموزشگاه های آزادبخش خصوصی، احیاء و توسعه صنایع دستی منطقه، تشویق مهارت آموختگان بخش دولتی و کمک به بازاریابی و فروش تولیدات آنها عنوان کرد.

وی گفت: هفته ملی مهارت فرصت مناسبی است تا با اجرای برنامه های مختلف با همکاری سازمانها و نهادهای ذی نفع در مسیر نهادینه کردن ضرورت و اهمیت آموزش های مهارتی برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه حرکت کنیم.

یادآور می شود، این نمایشگاه تا 6 مرداد ، از ساعت 17 الی 22 در محل موزه مردم شناسی نهبندان واقع در خیابان یادگار امام (ره)پذیرای عموم بازدید کنندگان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار