در گفت و گو با پانا

روایت فریدون آسرایی از جایزه‌ای که صدا و سیما حاضر به ارائه آن نیست

تهران (پانا) - فریدون آسرایی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشور در گفت‌و‌گو با پانا به سخنان ناصر کریمان، دبیر جشنواره «سین سیما» درباره موضوع اهدای جوایز این جشنواره واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۴۰۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
روایت فریدون آسرایی از جایزه‌ای که صدا و سیما حاضر به ارائه آن نیست

فریدون آسرایی خواننده پاپ کشور در گفت‌و‌گو با پانا به سخنان ناصر کریمان، واکنش نشان داد و گفت: چگونه می‌شود صدا و سیما تندیس و لوح تقدیر را به من داده است اما برای گرفتن جایزه نقدی من در سالن نبودم،آنها جوایز معنوی را به من دادند اما جایزه مادی قرار شد چند روز بعد به صورت چک داده شود.

وی به شرح واقعه پرداخت و افزود: من در برنامه سین سیما برای انتخاب بهترین خواننده تیتراژ سال، رتبه نخست و رتبه سوم را کسب کردم و قرار شد در برنامه زنده‌ای جوایز اعطاء شود.

آسرایی درباره روز قدردانی از برترین‌ها در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما گفت: آن شب در برنامه حضور داشتم ولی از من خواسته نشد که برای اجرا روی سن بروم. در ضمن نامم را باید روی چک می‌نوشتند که دو روز قبل از جشن از من پرسیدند چون نام شناسنامه‌ام فریدون نیست و من نیز اطلاعاتم را به شکل کامل به آنها دادم.

وی افزود: دو ساعت در سالن همایش‌های صدا و سیما بودم. وقتی در سالن نشسته بودم به من گفتند «اسمتان را بنویسید می‌خواهیم چک بدهیم» اما تنها لوح و تندیس را دادند و خبری از چک نبود و در ادامه عنوان کردند که یکی دو روز بعد این چک را به دستان ما می‌رسانند.

وی ادامه داد: وقتی از آنان پرسیدم گفتند پرداخت می‌کنیم اما هنوز وجهی پرداخت نشده است. بعدها گفتند که نقل قول‌هایی شده که فریدون گفته است پول را نمی‌خواهد. من می‌خواهم بگویم چه دلیلی دارد که جایزه نقدی‌ام را نخواهم.

این خواننده پاپ اظهار داشت: آقای قنبری یکی از تهیه کنندگان شبکه 5 که از دوستان آقای کریمان است از من خواست که نامه‌ای به معاون سیما بنویسم و من حتی به معاون سیمای رئیس سازمان صدا و سیما آقای مرتضی میرباقری نامه نوشتم اما در نهایت گفتند پرونده این برنامه بسته شده است.

وی یادآور شد: سؤال من از آقای میرباقری این است که چرا این جایزه را به من پرداخت نمی‌کنند در حالی که صدا و سیما اعلام کرده بود که اهدای جایزه منوط به شرکت در مراسم تقدیر است و من در آن حاضر شده بودم و حتی شام را با آقای بهمنی و چند ترانه سرا جوان خوردم.

وی ادامه داد: جز من، همه برندگان حاضر در جشن جایزه خود را دریافت کردند، سؤال این است این چک کجا رفته چگونه لوح تقدیر و تندیس را به من داده‌اند و اعلام کرده‌اند که من در برنامه نبودم اگر نبودم چگونه این جوایز به غیر از جایزه مادی به دستان من رسیده است.

این خواننده شناخته شده موسیقی پاپ ادامه داد: من را دروغگو نامیدند در حالیکه عکس‌های من با آقای بهمنی در مراسم موجود است اما اسم من را نخواندند که به روی سن بروم و جایزه‌ام را بگیرم ،بیش از دو ساعت در سالن همایش‌ها بودم، فریدون آسرایی به احترام هواداران و مخاطبان تلویزیون و مردم در این برنامه شرکت کرده است و خود آقای کریمان هم می‌داند که من در این برنامه حضور داشتم.

وی خاطر نشان کرد: این جای تأسف است که دبیر یک جشنواره صداو سیما دروغ می‌گوید سؤال من این است چرا نمی‌خواهید جایزه من را بدهید ،اگر نمی‌خواهید این کار را بکنید اعلام کنید اما دروغ نگویید و نگویید که من در سالن همایش‌ها نبودم، به ما یاد داده‌اند که حق گرفتنی است و من نیز هیچ گاه از حق خودم نمی‌گذرم.
یادآور می‌شود، نخستین جشنواره نوروزی سیما با عنوان سین سیما با انتخاب برترین‌های خواننده تیتراژ، بازیگر مرد و زن تلویزن، مجری مرد و زن تلویزیون، برنامه ترکیبی تلویزیونی، برنامه گفت‌وگو محور، سریال و مسابقه تلویزیونی برگزار شد و برترین‌ها با توجه به آرای مردمی معرفی شدند.

به انتخاب بینندگان مخاطبان سیما، فریدون آسرایی بهترین خواننده تیتراژ، سریال « پایتخت» بهترین سریال تلویزیون، « شب فیروزه‌ای» بهترین برنامه گفت‌وگو محور، برنامه « کودک شو» بهترین مسابقه تلویزیون، « دورهمی» بهترین برنامه ترکیبی تلویزیون، « سروش جمشیدی» بهترین بازیگر مرد، «ریما رامین فر» بهترین بازیگر زن ، « مهران مدیری» بهترین مجری مرد و «الهه پرسون» بهترین مجری زن تلویزیون در اولین جشنواره سین سیما انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار