معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تنگستان خبرداد:

اعزام 17دانش آموز تنگستانی به اردوی بنیاد علوی

بوشهر/تنگستان(پانا)_تعداد17دانش آموز تنگستانی به اردوی بنیاد علوی که در منطقه لواسان تهران برگزار می شود اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۴۰۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 17دانش آموز تنگستانی به اردوی بنیاد علوی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش تنگستان، اسفندیار زنده بودی در نشست توجیهی اردوی بنیاد علوی، با توجیه شیوه نامه ی اردویی و بیان نکات لازم و ضروری جهت آگاهی مربیان و عوامل اجرایی، اظهار داشت: هدف از برگزاری این اردو، رشد تفکر اجتماعی دانش آموزان، تعاون و مسؤولیت پذیری، زندگی دورازخانواده، صبرو خویشتنداری، ترویج فعالیت های علمی، پرورشی و اجتماعی، تقویت مهارت همراه با غنی سازی اوقات فراغت، تفریح، سرگرمی، بروز شایستگی ها و کسب اعتماد به نفس همراه با نشاط و شادی ست.

زنده بودی با بیان اینکه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردو از امکانات تفریحی و رفاهی اردوگاه لواسان بنیاد علوی بهره می‌برند، عنوان کرد: شرکت در کلاس‌های مختلف آموزشی و پرورشی و بازدید از چند مکان مذهبی و تاریخی از دیگر برنامه‌هایی است که در طول اردو برای این دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی ضمن غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان سبب می‌شود تا آن‌ها با زندگی اجتماعی و تعامل مطلوب با یکدیگر آشنا شوند.

اسفندیار زنده بودی با اشاره به اینکه اردوهای بنیاد علوی در ارتقاء سطح پرورشی و آموزشی دانش‌آموزان بسیار مؤثر هستند، گفت: به‌ طور کلی این اردوها هدیه‌ای تفریحی، آموزشی و معنوی از طرف دفتر مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان ممتاز مناطق محروم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار