کاهش 35 مگاواتی مصرف برق در ادارات استان مرکزی

اراک(پانا)- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از کاهش 35 مگاواتی مصرف برق در ادارات استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۰۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 35 مگاواتی مصرف برق در ادارات استان مرکزی

محمد اله داد افزود: تغییر ساعات کاری، بکارگیری روش های بهینه سازی مصرف انرژی و به مدار آوردن مولدهای اضطراری ادارات نقش بسزایی در کاهش 35 مگاواتی مصرف برق در ادارات استان داشته است.

وی با بیان اینکه طرح ارزیابی و پایش مصرف انرژی از ۱۰ تیرماه جاری توسط شرکت به اجرا درآمده است، ادامه داد: با توجه به مصوبه هیات وزیران مبنی بر تنظیم ساعات کار ادارات و بانک ها در راستای مدیریت مصرف برق، این شرکت با اعزام ۲۵ اکیپ به ادارات و بانک های استان نسبت به نظارت بر اجرای بخشنامه مذکور، حصول اطمینان از قطع سیستم های سرمایشی در ساعت اعلام شده و به مدار آمدن ژنراتورهای اضطراری ادارات و قطع برق ادارات بد و پرمصرف اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه بعد از بازدید مجدد از ادارات پرمصرف برق در صورت تکرار بد مصرفی، علاوه بر اعمال قطع برق ناچار به اعمال سیاست های تنبیهی دیگر و قطعی های درازمدت برای ادارات هستیم.

اله داد با بیان اینکه باید روش‌های بد مصرف را کنار بگذاریم زیرا نسبت به سال های گذشته شاهد کاهش نزولات آسمانی و افزایش دمای هوا هستیم، اضافه کرد: ما نیز مانند سایر کشورهای جهان باید با تغییر برخی روش‌ها و اصلاح برخی رفتارها به سمت مدیریت مصرف و تقاضا برویم.

وی با بیان اینکه نیاز مصرف برق هفته گذشته در این استان به نسبت مشابه سال قبل حدود 10 درصد افزایش یافته است، ابراز داشت: نیاز مصرف روزانه برق استان مرکزی تاکنون 950 مگاوات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ضمن قدردانی از همکاری مردم در زمینه مدیریت مصرف گفت: انتظار می رود همچنان مردم به تداوم صرفه جویی توجه ویژه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار