برگزاری طرح آموزش عملی "نماز کلید بهشت" برای سواد آموزان آذربایجان شرقی از اول مهرماه

تبریز (پانا)- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری طرح آموزش عملی "نماز کلید بهشت" برای 12 هزار نفر سواد آموز آذربایجان شرقی از اول مهرماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۰۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح آموزش عملی "نماز کلید بهشت" برای سواد آموزان آذربایجان شرقی از اول مهرماه

محمد حسین اشرفی در گفت و گو با خبرنگار پانا در خصوص اهمیت نماز در زندگی گفت: نماز پل ارتباطی انسان با معبود و سبب آرامش و هدایت و گذر از انسان از تنگناهای زندگی است و زمینه های توفیق و سعادت او را فراهم می آورد.

وی در ادامه از برگزاری طرح آموزش عملی "نماز کلید بهشت" برای سواد آموزان استان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا 50 درصد آموزش دهندگان دوره سواد آموزی استان یعنی هزار و 70 نفر در دوره آموزشی که بدین منظور برگزار می شود، شرکت می کنند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: این دوره آموزشی از تا 22 تا 30 مردادماه بین نواحی دو، سه، چهار، پنج تبریز و مناطق ملکان، اهر، مرند، کلیبر و مراغه برگزار می شود.

اشرفی هدف اصلی این طرح را آموزش عملی سوادآموزان برای قرائت صحیح و احکام نماز عنوان کرد وگفت:

بر اساس این طرح،آموزش دهندگان موظف خواهند بود از اول مهرماه تا پایان دوره های درسی سواد آموزی 10 دقیقه از کلاس درس به تعداد بیست جلسه را به آموزش عملی نماز اختصاص دهند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح ، 50 درصد سوادآموزان استان یعنی 12 هزار نفرسواد آموز با قرائت و احکام صحیح نماز آشنا می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار