مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان

باید حداکثر بهره وری را در تمام اجزای آموزش و پرورش دنبال نماییم

گرگان(پانا)-دوازدهمین جلسه شورای معاونین با موضوع ساماندهی مالی و اداری در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
باید حداکثر بهره وری را در تمام اجزای آموزش و پرورش دنبال نماییم

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در این جلسه اظهار داشت: وقتی صحبت از اصلاح الگوی مصرف می کنیم یعنی باید به دنبال حداکثر بهره وری باشیم و این بهره وری باید در تمام اجزای آموزش و پرورش نمود داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: بهره وری یک فرهنگ و یک نگرش عقلایی به کار و زندگی است که هدف آن هوشمندانه تر کردن فعالیت ها برای دستیابی به زندگی بهتر و متعالی تر است.

گوهری راد افزد: اگر چه اعتقاد به صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف داریم ولی اقدامات ما با این هدف نباید بهره وری سیستم را تنزل دهد. وی ادامه داد: از همه اعضای شورای معاونین می خواهم تا با رویکرد افزایش بهره وری تمام برنامه های را که فرایند اجرای آنها نیاز به اصلاح دارد احصاء و گزارش نمایند.

گوهری راد ضمن تشکر اقدامات معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت در جهت ساماندهی مالی و اداری آموزش و پرورش گلستان گفت: متاسفانه تنگناهای مالی سبب شده است تا تاخیر در پرداخت ها صورت پذیرد ولی ما تمام تلاش خود را برای پیگیری مالی انجام خواهیم داد و این را وظیفه خود می دانیم.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ضمن تشکر از اقدامات صورت پذیرفته در بخش رفاه کارکنان گفت: اعتقاد داریم که هنوز جا برای کار بهتر به منظور اولین انگیزه در بین همکاران وجود دارد و باید دامنه فعالیت ها در کل استان گسترش یابد.

وی اطلاع رسانی در مورد بسته های بیمه های جدید و دارای خدمات بیشتر، معرفی فضای رفاهی و خدماتی آموزش و پرورش و معرفی فضای ییلاقی به منظور آگاهی همه همکاران ضروری دانست.

این مقام مسئل با توجه به قرار داشتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر توجه ویژه به این موضوع و گزارش طرح و برنامه های هر حوزه برای مستند سازی فعالیت آموزش و پرورش تاکید نمود.

قدرت الله نظری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش گلستان کلیه اقدامات صورت پذیرفته در حوزه معاونت را با رویکرد افزایش بهره وری معرفی کرد و گفت: با اعتقاد به نگاه و تفکر سیستمی تلاش خواهیم کرد در چهار چوب اسناد بالادستی علاوه بر دنبال کردن اهداف مقدس نظام تعلیم و تربیت، بهره وری سازمانی را ارتقاء بخشیم. در این جلسه روسای ادارات حوزه معاونت پشتیبانی مهمترین اقدامات انجام شده به منظور ساماندهی مالی و اداری را ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار