همزمان با پایان اولین ماه تابستان برگزار شد:

نشست تخصصی بررسی وضعیت اردوی یکروزه امید و نشاط در اردوگاه های استانی شهرستانهای تهران

تهران (پانا) - همزمان با پایان اولین ماه از برنامه های اوقات فراغت تابستان کیفیت و کمیت برنامه های اردوی یکروزه امید و نشاط در اردوگاه های استانی مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۴۰۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی بررسی وضعیت اردوی یکروزه امید و نشاط در اردوگاه های استانی شهرستانهای تهران

نشست تخصصی بررسی وضعیت کمی و کیفی اردوی یکروزه امید و نشاط در اردوگاه های استانی مصطفی خمینی دماوند و شهید منتظری شهریار با حضور سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان های تهران، کارشناسان فعالیت های اردویی اداره کل، مدیران و کارشناسان اردوگاه های مذکور و تعدادی از عوامل اجرایی در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

سید مجتبی هاشمی در این جلسات ضمن اشاره به نقش تربیتی اردو به لزوم برنامه محور بودن جهت افزایش کیفیت و کمیت اردوگاه اشاره و بر لزوم برنامه ریزی دقیق جهت رونق اردوگاه ها در طول ایام سال تحصیلی تأکید کرد.

هاشمی کیفیت برنامه ها و لزوم تعامل بیش از پیش با مناطق و مدارس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران و شروع برنامه ریزی جهت اردوهای یکروزه سال تحصیلی 98-97 را از مطالبات خود عنوان و تلاش مضاعف مدیران و عوامل اجرایی اردوگاه های شهید منتظری و مصطفی خمینی جهت تحقق اهداف مذکور را خواستار شد.

شایان ذکر است اردوهای یکروزه امید و نشاط از 3 تیرماه آغاز و تا 24 مردادماه برنامه ریزی شده که دانش آموزان در گروه های 240و200 نفره اردوگاه های استانی حاضر و از برنامه های متنوع از جمله مهارت های زندگی، ورزشی، برنامه های تشکیلاتی، کارگاه های مهارتی و جنگ شادی بهره مند می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار