در گفت‌وگو با پانا

نتایج اولین المپیاد ورزشی دانش‌آموزی مدارس سمپاد استان کردستان اعلام شد

سنندج (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان از اعلام نتایج اولین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان استان کردستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۴۰۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
نتایج اولین المپیاد ورزشی دانش‌آموزی مدارس سمپاد استان کردستان اعلام شد

صلاح الدین عبدی، رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با پانا گفت: اولین المپیاد ورزشی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان با شرکت 400 نفر از دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه این مدارس روز های پنج شنبه و جمعه 21 و 22 تیرماه جاری در 8 سالن ورزشی اوراز ، توحید ، احمد پناه ، پژوهش ، خانه پینگ پنگ و هنرستان های تندرستی سنندج برگزار و نتایج این مسابقات مشخص شد.

وی گفت: در مجموع آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج با کسب 30 مدال رنگارنگ و 72 امتیاز با اقتدار توانست مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند، ناحیه یک سنندج نیز با کسب 17 مدال و 33 امتیاز به مقام دوم دست یافت و قروه نیز با کسب 17 مدال رنگارنگ و 29 امتیاز سوم شد.

به گفته عبدی در این دوره از مسابقات در متوسطه اول پسران ناحیه دو سنندج با 8 مدال مقام اول را به دست آورد و قروه و ناحیه یک سنندج با کسب 5 مدال به صورت مشترک به مقام دوم رسیدند و سقز نیز با کسب سه مدال به مقام سوم قناعت کرد.

وی ادامه داد: همچنین در متوسطه اول دختران نیز ناحیه دو سنندج با کسب 8 مدال مقام اول، ناحیه یک سنندج با کسب 5 مدال مقام دوم و قروه نیز با کسب 7 مدال به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کردند.

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان افزود: در متوسطه دوم پسران نیز آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج با کسب 9 مدال به مقام اول رسید، قروه با کسب 5 مدال دوم شد و ناحیه یک سنندج نیز با کسب سه مدال مقام سوم را از آن خود کرد.

عبدی خاطر نشان کرد: در متوسطه دوم دختران نیز ناحیه دو سنندج با کسب 5 مدال، مریوان با کسب 5 مدال و ناحیه یک سنندج با کسب 4 مدال به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

شایان ذکر است اولین المپیاد ورزشی دانش آموزی مدارس سمپاد استان کردستان با حضور 60 تیم و در پنج رشته فوتسال، والیبال ، بسکتبال ، شطرنج و تنیس روی میز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار