فراهم شدن شرایط برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در همدان

همدان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: شرایط برگزاری مطلوب مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در همدان فراهم است.

کد مطلب: ۸۴۰۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
فراهم شدن شرایط برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در همدان

عبداله جعفری اظهار کرد: تابستان امسال 6 استان میزبان رقابت های ورزشی دانش‌آموزان هستند که استان همدان مفتخر به میزبانی رشته های توپی شامل فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال دختران دانش آموز خواهد بود.

جعفری افزود: ورزش دختران همیشه دارای شرایط و حساسیت های خاص خود است و اهمیت این میزبانی تا حدی بالا است که که می توان گفت شاید در هر چند سال یکبار توفیق چنین میزبانی ای نصیب استان هایی همچون همدان می‌شود.

وی أخذ میزبانی رویداد های ملی دانش آموزی را با توجه به وجود ظرفیت های بالا در سطح استان از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: کسب امتیازات بیشتر در این زمینه بستگی به تلاش و توانمندی های خود ما خواهد داشت.

وی با بیان این که این مسابقات در دوره ابتدایی با رویکرد جشنواره ای برگزار می شود، ادامه داد: ایجاد جامعه ای با نشاط، استعدادیابی، افزایش شادی در بین دانش آموزان و معرفی جاذبه های گردشگری در استان از دیگر اهداف این مسابقات است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: ستاد برگزاری این دوره از مسابقات را نیروهای با تجربه و پر تلاش استان تشکیل می دهند که برای انسجام و پیشبرد برنامه ها در قالب 4 معاونت و 16کمیته تخصصی برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته است.

جعفری با اشاره به شعار این دوره از مسابقات با عنوان "دانش آموز ورزشکار دوستدار و حامی محیط زیست"، خاطر نشان کرد: شرایط برگزاری مطلوب مسابقات ورزشی دختران دانش آموز کشور در همدان به خوبی فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار