پاشایی: رسالت ما ارتقای کیفیت زندگی دانش آموزان است

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور از رقابت4 هزار دانش آموز در این مسابقات خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۰۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: رسالت ما ارتقای کیفیت زندگی دانش آموزان است

جعفر پاشایی در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور گفت: این مسابقات با شرکت بیش از 4 هزار دانش آموز در رشته های بسکتبال، والیبال، فوتسال و هندبال به مدت 20 روز ، به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می شود و دانش آموزان دوره اول در رشته های هندبال، فوتسال و بسکتبال و نیز دانش آموزان دوره دوم در رشته های فوتسال، بسکتبال و والیبال و همچنین دانش آموزان پایه ابتدایی در رشته های فوتسال، بسکتبال، والیبال و هندبال به رقابت می پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه رسالت ما ارتقای کیفیت زندگی دانش آموزان است، افزود: در این راستا در مدارس استان المیپادهای ورزش درون مدرسه ای، طرح حیاط پویا، ورزش صبحگاهی، همایش کوهپیمایی، همایش پیاده روی، و طرح صبحانه سالم اجرا می شود.

وی ادامه داد: تبریز ۲۰۱۸فرصت خوبی برای شناساندن ظرفیت های دستگاه تعلیم وتربیت وسایر نهادهای استان در کشور است.

پاشایی در پایان خواستار تکریم دانش آموزان و میهمانان شد و افزود: ما بایستی در این مسابقات درس اخلاق، انسان دوستی، عشق به وطن، چگونه زیستن ونحوه شادی سالم را به دانش آموزان بیاموزیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار