مسابقات بومی محلی به مناسبت روز دختر و هفته عفاف حجاب در چغادک برگزار شد

بوشهر(پانا)_نایب رئیس هئیت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان بوشهر گفت : مسابقات بومی محلی به مناسبت روز دختر و هفته عفاف و حجاب در سالن فجر شهر چغادک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات بومی محلی به مناسبت روز دختر و هفته عفاف حجاب در چغادک برگزار شد

فاطمه بشیری بیان داشت : این مسابقات با همکاری حوزه بسیج مطهره ، حوزه بسیج رمضان ، شورا و شهرداری چغادک و هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان بوشهر برگزار گردید .
بشیری افزود : این مسابقات پنج تیم از شهر چغادک،روستاهای احمدی ، دویره ، حسینکی و چاهکوتاه با حضور نزدیک به صدو پنجاه نفر در رشته های آمادگی جسمانی ، طناب کشی و طناب زنی برگزار گردید.
بشیری تصریح نمود : در رشته آمادگی جسمانی فاطمه صادقی نژاد از حسینکی ،ملیکا علیزاده از احمدی، محدثه فرید منفرد از چغادک، زهرا ارشدی پور از احمدی،فاطمه پژمان و زهرا شمسی از چاهکوتاه،زهرا صادقی نژاد از حسینکی،فاطمه خدری از چغادک و معصومه شیروانی از دویره حائز رتبه برتر شدند.
بشیری گفت : مائده جعفری از چغادک ، زهرا صادقی نژاد از دویره،طاهره چوپانی از چاهکوتاه،معصومه قاسمی از چغادک و معصومه شیروانی از دویره در رشته طناب زنی حائز رتبه برتر و در طناب کشی تیم چغادک مقام اول و دویره مقام دوم را کسب نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار