گزارش سه ماهه اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی ارائه شد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت :دهمین گزارش سه ماهه اجرای برجام در اختیار این کمیسیون قرار گرفته است. این گزارش مواردی چون پیگیری مطالبات ایران، نشست اضطراری کمیسیون مشترک برجام و شکایت ایران به دیوان بین المللی دادگستری را در بر می گیرد.

کد مطلب: ۸۴۰۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
گزارش سه ماهه اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی ارائه شد

به گزارش خانه ملت، علی نجفی خوشرودی در توضیح نشست امروز- سه شنبه- کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: گزارش سه ماهه اجرای برجام در محدوده زمانی 27 فروردین تا 26 تیر 97 است که وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس داده است و به زودی بررسی آن در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این گزارش به مواردی همچون چالش ها و موانع، پیگیری مطالبات جمهوری اسلامی ایران، مکاتبات وزیر امور خارجه، نشست اضطراری کمیسیون مشترک برجام و شکایت ایران به دیوان بین المللی دادگستری اشاره شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد که در جلسه امروز این کمیسیون طرح دائمی شدن قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که از اسفند 1382 تا پایان سال 1396 به صورت آزمایشی اجرا شده بود، به تصویب رسید.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طرح الحاق دو تبصره به بند (د) ماده 88 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه به این صورت به تصویب رسید؛ با اعمال اصل 110 قانون اساسی فرزندان رزمندگان اعم از آزادگان و جانبازان که به ازای هر ماه رزمندگی از 12 روز کسری خدمت برخوردار می شوند، این میزان بدون سقف است.

وی افزود: بدیهی است پس از تصویب مجلس شورای اسلامی و تائیدیه شورای نگهبان، قوانین فوق الذکر اجرائی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار