‍ شهردار اردستان:

اجرای طرح باز آفرینی اردستان 30 درصد پیشرفت دارد

اردستان/اصفهان(پانا)-شهردار اردستان از پیشرفت 30 درصدی  عملیات اجرایی طرح باز آفرینی شهر اردستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۹۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح باز آفرینی اردستان 30 درصد پیشرفت دارد

محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد : این طرح از بهمن ماه سال 1396 در اطراف مسجد جامع شروع شده تا کنون حدود 30 درصد اعتبار تخصیص یافته هزینه شده عملیات اجرایی در حال انجام است.
وی افزود : اعتبار اولیه طرح بالغ بر یازده میلیارد و 500میلیون ریال می باشد که تا پایان آن به اعتباری بالغ بر 68 میلیارد و 800 میلیون ریال نیاز باشد همچنین انتظار می رفت دستگاه های اجرایی همکاری بیشتری با شهرداری در اجرای این طرح داشته باشند تا کار زودتر انجام می شد.
شهردار اردستان با اظهار گله مندی از مسئولان خاطرنشان کرد : چون کار شهرداری در دید مردم است همه بار مسئولیت را بر دوش این ارگان خدمت رسان مردمی می گذارند.
حیدری تاکید کرد : شهرداری از بدنه مردم است و نباید او را تخریب کرده سرعت کار بستگی به همکاری همه دارد و به تنهایی نمی تواند موفق باشد.
وی گفت : متاسفانه همکاری از داخل و خارج شهرداری ضعیف بوده ولی کار باز آفرینی اردستان از تمام طرح های باز آفرینی دیگر شهرهای استان جلوتر بوده و به دلیل اینکه تاکنون طرحی به این بزرگی در شهرستان اجرا نشده مردم و مسئولان با آن بیگانه هستند.
شهردار اردستان تاکید کرد : در حال حاضر یکی از برنامه های مهم دولت در بخش مسکن اجرای طرح باز آفرینی است که اردستان پیشتاز در عملیاتی کردن آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار