مهمترین ماموریت سازمان دانش آموزی، آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان است

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان با اشاره به اهمیت تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه گفت: مهمترین ماموریت سازمان دانش آموزی، آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۳۹۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین ماموریت سازمان دانش آموزی، آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان است

رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان اظهار کرد: در راستانی نقش تربیتی و آموزشی دانش آموزان، سازمان دانش آموزی برنامه های منظم و مشخصی برای بازدید این عزیزان از سازمان ها و نهادهای مختلف جهت آشنایی با وظایف و عملکرد آنها دارد.
وی با اشاره به اثرات مفید بازدید از سازمان تامین اجتماعی در زندگی دانش آموزان افزود: نسل جوان ما با آشنایی هر چه بیشتر با این مفاهیم به طور قطع در آینده با آگاهی بیشتر و مشکلات کمتر در حوزه های مختلف زندگی خود و خانواده مواجه خواهند شد و تداوم چنین برنامه هایی جهت افزایش آگاهی و دانش جامعه از اولویت های کاری سازمان دانش آموزی است.
رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان به اثرات مفید بازدید از سازمان تامین اجتماعی در زندگی دانش آموزان اشاره کرد و افزود: این دانش آموزان پس از بازدید از سازمان تامین اجتماعی با کارکرد و وظایف این سازمان آشنا شدند.
رضا میرزایی گفت: در راستای آگاهی بخشی مهارت های اجتماعی به دانش آموزان از ادامه این نوع بازدیدها و افزایش گروههای بازدیدکننده حمایت قاطع میکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار