فرماندار رودان خبرداد:

برگزاری چهل و یکمین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در رودان

رودان(پانا) - فرماندار رودان گفت: چهل و یکمین دوره مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی شهرستان رودان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۹۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهل و یکمین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در رودان

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، فیصل ضرغامی در نشست خبری اظهار داشت: چهل و یکمین دوره مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم ۳ تا ۵ مرداد در شهرستان رودان برگزار می‌شود.

فرماندار رودان افزود: ۲۵۰ شرکت کننده در این دوره از مسابقات حضور دارند که از این تعداد ۲۳۰ نفر از مرحله استانی و ۲۰ نفر هم از نفرات برتر مسابقات سال قبل هستند.

فیصل ضرغامی افزود: شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء، حفظ کل، اذان و دعاخوانی با هم رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۸۷۰ نفر در مرحله شهرستانی در ۱۱ رشته باهم رقابت کردند، خاطرنشان کرد: مکان برگزاری مسابقات برادران سالن پیامبر اعظم (ع) و خواهران شیخ طوسی اداره فرهنگ و ارشاد است.

فرماندار شهرستان رودان با بیان اینکه ۱۰ استاد کشوری داوری این مسابقات را بر عهده دارند، اضافه کرد: نفرات برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

گفتنی است؛ در پایان این نشست حکم دبیری چهل و یکمین دوره مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان به فیصل ضرغامی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار