8 کتاب دفاع مقدس در آذربایجان غربی رونمایی شد

ارومیه (پانا)- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: هشت کتاب طی چهار ماه نخست سال جاری در حوزه ادبیات پایداری با هدف معرفی ارزش های اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار در این استان رونمایی شده است.

کد مطلب: ۸۳۹۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
8 کتاب دفاع مقدس در آذربایجان غربی رونمایی شد

سرهنگ جلیل وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: کتاب 'از مسجد میرزا حسین آقا' به قلم حسین غفاری درباره خاطرات علیرضا قلیزاده سلماسی از جمله این کتاب ها به شمار می رود.

وی اضافه کرد: کوله پشتی فرماندهی تالیف بهرام بایرام زاده، فرمانده نجیب اثر مجید صفاریان و 'من یک ارتشی ام' به قلم رحیم کریمی از دیگر کتاب های رونمایی شده طی این مدت است.

وی ادامه داد: نگاهی به نقش جهاد سازندگی آذربایجان غربی در دفاع مقدس اثر مرتضی تقی زاده، 'حنیف شهر ما' به قلم تیمور محمد باقرلو، 'علی اکبر 2 ساله' تالیف حمید صفاری و 'آسمان به گوش' اثر حسین غفاری از دیگر کتاب های رونمایی شده در چهار ماهه نخست امسال است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی بیان کرد: این کتاب ها به عنوان سندهای فرهنگی و برای استفاده پژوهشگران در اختیار کتابخانه های عمومی و تخصصی منطقه قرار می گیرد.

سرهنگ وحیدی افزود: محققان ادبیات پایداری، دانشجویان علاقه مند و موسسه های تحقیقاتی ضمن برگزاری مراسم رونمایی، با این کتاب ها آشنا و به استفاده از آنها ترغیب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار