نمایندگان مجلس دانش آموزی مشاوران امین آموزش و پرورش هستند

ارومیه(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی می توانند مشاورانی امین برای مجموعه آموزش و پرورش باشند‌.

کد مطلب: ۸۳۹۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس دانش آموزی مشاوران امین  آموزش و پرورش هستند

قدرت اله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در دیدار با نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس دانش آموزی افزود: امروزه جامعه دانش آموزی نیازمند تفکر و اندیشه بالا است و ما باید در این راه با تمام تلاش قدم برداریم.

وی ادامه داد: نیاز اساسی ما در کشور همفکری ، همدلی و همکاری است که این خود از فهم و درک بالای انسان می باشد و تمامی مدیران قدرتمند دنیا از دانش آموزانی است که در گذشته رهبری و مدیریت بالایی داشته اند.

قاسمی با بیان این مطلب که باید برنامه ریزی را در تمام مراحل زندگی سرلوحه کارهای خود قرار دهیم تا از آسیب های اجتماعی در امان باشیم، گفت: هدف مجلس دانش آموزی تربیت بعد اجتماعی دانش آموزان است؛ وقتی انسان از بعد اجتماعی رشد یابد دیگر حسادت ها و زمینه های سقوط دیگران نخواهیم پذیرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تاکید کرد: باید فرصت لازم برای ارتباط بین نمایندگان مجلس دانش آموزی و دانش و آموزان در مناطق فراهم شود و دانش آموزان مجلس دانش آموزی باید به عنوان نمایندگان جامعه دانش آموزی استان ، اسوه اعمال و اخلاق حسنه در مدارس باشند.

وی تاکید کرد:مجلس دانش آموزی مجلسی صنفی و مشورتی است و نقش آن درایجاد حس خودباوری واعتماد به نفس دربین دانش آموزان بی نظیراست.

حسین عباس زاده رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز به نقش موثر دانش آموزان در پویایی فعالیت های آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی به عنوان عصاره دانش آموزان نخبه و موفق مدارس باید در زمینه فعالیت های اجتماعی و پرورشی پیشتاز باشند.

وی اضافه کرد: مجلس دانش آموزی سکویی برای دست یابی به موفقیت های بیشتر و تربیت مدیران توانمند و انقلابی برای آینده کشور است.

گفتنی است در این مراسم اعتبار نامه نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی به همراه ابلاغ انتصاب آنان به عنوان مشاورین جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اعطاء شد و از زحمات رامین فتح آذر نائب رئیس مجلس دانش آموزی هشتم تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار