انتقاد رئیس کمیسیون عمران شورای شهر به قرارداد یک میلیاردی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به شهردار تهران نسبت به عقد قراردادی پژوهشی تذکر داد.

کد مطلب: ۸۳۹۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد رئیس کمیسیون عمران شورای شهر به قرارداد یک میلیاردی  معاونت حمل‌ونقل و ترافیک

محمد علیخانی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به عقد قراردادی پژوهشی در خصوص نظرات شهروندان استفاده کننده از طرح ترافیک گفت: طبق مستندات موجود مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران در تاریخ ۹۷/۳/۹ پژوهشی حدودا ۲۰ صفحه‌ای با عنوان بررسی نظرات شهروندان استفاده‌کننده از طرح ترافیک را طی نامه‌ای به معاونت حمل و نقل و ترافیک جهت ملاحظه و بهره‌برداری و اعلام نظر ارسال کردند.

وی ادامه داد: با کمال تاسف، معاونت حمل و نقل و ترافیک بدون طی تشریفات قانونی و برخلاف آیین‌نامه معاملات شهرداری برای حدود ۲۰ برگ متن نوشته شده و گزارش به دنبال عقد قراردادی به مبلغ یک میلیارد ریال با مرکز مذکور بوده که با مخالفت مسئول روابط عمومی آن معاونت مواجه می‌شود. ولی یکبار دیگر همانند برخوردهای حذفی گذشته با منتقدان و کارشناسان، مسئول روابط عمومی برکنار و شخص دیگری برای انجام کار جایگزین وی می‌شود.

علیخانی با تذکر نسبت به این اتفاق خطاب به شهردار تهران گفت: جلوی عقد این قرارداد سوری و غیرقانونی گرفته و خاطیان به تخلفات اداری معرفی و کارکنانی که به وظایف قانونی خود عمل کرده و زیر بار عقد قرارداد فرمایشی نرفته‌اند به کار بازگشته و مورد تشویق قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار