ثبت بیش از ۱۴ هزار شکایت رانندگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای

تهران (پانا) - رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای می‌گوید با تقویت و فعال‌سازی بیش از پیش سامانه‌های رسیدگی به مطالبات رانندگان، بیش از ۱۴ هزار شکایت از سوی رانندگان حوزه حمل و نقل جاده‌ای کالا دریافت شده است و در فرآیند رسیدگی قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۳۹۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از ۱۴ هزار شکایت رانندگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای،­ عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب افزود: از خردادماه امسال و در راستای رسیدگی به مطالبات و مشکل‌های رانندگان بیش از ۱۴ هزار شکایت توسط سامانه‌های ویژه‌ای که به این منظور پیش‌بینی و فعال شده، دریافت شده‌ ­است که برای رسیدگی و حصول نتیجه به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارجاع می‌شود.
وی ادامه داد: ثبت این حجم از شکایت‌ها در مدت ­کوتاه حاکی از این موضوع است که رانندگان و فعالان این صنف، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را به عنوان مرجعی برای حل مشکل‌های خود می‌شناسند و به آن اعتماد دارند.
حسن‌نیا­ از مدیران زیرمجموعه خود خواست با همه ­توان و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای برای احقاق حقوق رانندگان تلاشگر حوزه حمل ونقل جاده‌ای کالا تلاش کنند و بدین منظور نظارت لازم بر عملکرد واحدهای مختلف داشته باشند و هیچ‌گونه مماشاتی در این خصوص قابل پذیرش نخواهد بود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که به منظور رسیدگی به تخلف‌های شرکت‌های حمل ونقل کمیسیون ویژه ماده ۱۲ در محل پایانه‌های بار تشکیل می‌شود و رأی صادر می‌کند، گفت: در این مدت پرونده ۵۰۲ شرکت حمل‌ونقل متخلف بررسی شده است که منجر به ۸۱ مورد لغو پروانه فعالیت، ۲۷۷ مورد جریمه نقدی، ۸۸ مورد تذکر و ۵۶ مورد برائت شده است.
وی افزود: در پی درخواست‌های­­‌ مطالبات صنفی رانندگان، سامانه‌های اطلاع‌رسانی شامل تلفن گویای ۱۴۱ (داخلی ۵)، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، سایت WWW.۱۴۱.ir و صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ برای دریافت شکایات و انتقادات رانندگان فعال‌سازی شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابراز امیدواری کرد با حمایت سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط، بستر حل مشکلات رانندگان و تأمین رفاه این قشر در جامعه فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار