واکنش لاریجانی به اظهارات ترامپ: جواب هر حرف مفتی را که نباید داد

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا متذکر شد که جواب هر حرف مفتی را نباید داد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
واکنش لاریجانی به اظهارات ترامپ: جواب هر حرف مفتی را که نباید داد

علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی درباره اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا که در حین بررسی درخواست رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان مطرح شد، اظهار کرد: «جواب هر حرف مفتی را که نباید داد. سخنانی که ایشان بیان کرد در سطح دیپلماتیک نبود بلکه سخنان یک آدم قالتاق بود. وی و رییسش در صحنه بین‌المللی به فساد شهره هستند.»

رئیس قوه مقننه ادامه داد: «متاسفانه ایالات متحده دچار یک بی‌نظمی و توحش در عرصه روابط دیپلماتیک است. آمریکا نوعی دیپلماسی جاهلانه را در عرصه بین‌الملل دنبال می‌کند. خداوند در قرآن کریم می‌فرماید به جاهلان محل نگذارید آنان خودشان را خراب می‌کنند.»

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهرT نیز پس از این اظهارات رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: «ما همین را انتظار داشتیم. شما نظر مجلس را اعلام کردید تا بفهمند سخنان این افراد در ایران جایگاهی ندارد.»

به گزارش پانا، رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته پس از سخنان رئیس‌‌جمهوری کشورمان که او را خظاب قرار داده و گفته بود «آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان‌کننده است» در صفحه توئیتر خود نوشت: « خطاب به رئیس‌جمهوری ایران، هرگز آمریکا را تهدید نکن چرا که دچار عواقب آن می‌شوی. تعداد معدودی در طول تاریخ با آن (عواقب) مواجه شده‌اند. ما دیگر کشوری نیستیم که در در مقابل سخنان جنون‌آمیز شما از مرگ و خشونت سکوت کنیم. احتیاط کن!»

رئیس‌جمهوری آمریکا تمام کلمات این توئیت را با حروف بزرگ انگلیسی منتشر کرده که به نظر می‌رسد، با این حرکت خواسته است اوج عصبانیت خود را نشان دهد. ( اینجا )

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار