بیانیه پایانی نشست معاونان پرورشی آموزش و پرورش استان‌ها منتشر شد

تهران (پانا) - معاونان پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان‌های کشور در بیانیه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش از توجه ویژه به این معاونت قدردانی کردند.

کد مطلب: ۸۳۹۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه پایانی نشست معاونان پرورشی آموزش و پرورش استان‌ها منتشر شد

در این بیانیه که با نقل تاکید مقام معظم رهبریمقام معظم رهبری درباره معاونت پرورشی آغاز می‌شود خطاب به سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش آمده است: «نگاه ژرف، عالمانه و امیدوارکننده حضرتعالی در گردهمایی معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌های کشور که برگرفته از سند تحول بنیادین است دیوارهای یأس و ناامیدی را در فضای تعلیم و تربیت جامعه شکست و انواری درخشان را فرا راه همکارانتان در خانواده بزرگ فرهنگی و پرورشی کشور که قریب چهار دهه است یک‌تنه و با کمترین امکانات، طلایه‌دار تحقق 5 ساحت از 6 ساحت تربیتی سند است قرار داد.

این نگاه هوشمندانه و مدبرانه را ستوده و برای عملیاتی کردن ابعاد مختلف آن، تمام توان خود را در طبق اخلاص خواهیم نهاد و از حسن انتخابتان در انتصاب آقای دکتر کاظمی بی‌نهایت سپاسگزاریم.

در همین راستا لازم می‌دانیم دستان پرمهر مسئولان محترم مرکز نیروی انسانی وزارت که با وجود تنگناها و مشکلات حاد منابع انسانی در سال تحصیلی پیش روی، با درک مسائل و مشکلات فرهنگی کشور به حوزه پرورشی نگاه ویژه‌ای معطوف داشتند را صمیمانه فشرده ان‌شاء‌الله متعهد می‌شویم جبران این همت والا را با تلاش مضاعف در عمل اثبات کنیم.

همچنین استدعا دارد برای عینیت بخشیدن به قانون احیا و آیین‌نامه اجرایی هیات وزیران امر فرمایید حداکثر اهتمام برای استفاده از ظرفیت نهادهای برونی به ویژه مجلس و دولت بکار گیرند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار