فرهنگیان فارس موفق به کسب  5 رتبه برتر کشوری شدند

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از درخشش فرهنگیان فارس در چهارمین جشنواره کشوری الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان فارس موفق به کسب  5 رتبه برتر کشوری شدند

محمد نظری گفت: در چهارمین جشنواره کشوری الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی 5 تن از فرهنگیان فارس موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند .

نظری گفت: در این جشنواره محسن فصیحیان از ناحیه دو شیراز ، محبوبه زمانی بخش از کازرون ،حمیده دهقان از خشت و کمارج،جمیله زارع از ناحیه یک شیراز،اعظم افضلی از ناحیه چهار شیرازحائز رتبه های برتر کشوری شدند .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: استان فارس در مجموع از نظر کسب موفقیت به مقام دوم این جشنواره دست یافت.

وی گفت: این جشنواره با هدف ایجاد فرصت های باز آموزی ،دست یابی و به اشتراک گذاشتن الگوهای نوین یاددهی و یادگیری، ترغیب و تشویق مربیان پرورشی ،مشاوران و مدرسان این درس برگزار شد.

نظری گفت : کلاس تفکر و سبک زندگی کلاس زندگی است، لذا آنچه در کلاس درس تفکر و سبک زندگی باید محقق شود ،آموزش مهارتهایی است که به دانش آموز کمک کند تا با کاربردی نمودن آن به یک انسان ایده آل و شهروند مطلوب تبدیل و بتواند در جامعه ضمن انتخاب روش مناسب زندگی اسلامی، ایرانی به دفاع منطقی از نوع تفکر و منش خود پرداخته و به یک هم افزایی تولید نظربر مبنای تعامل اجتماعی دست یافته و دانش آموز را در کسب صلاحیت های فردی و اجتماعی یاری نماید تا خود شناسی برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار