رئیس اداره ارزیابی عملکردآموزش و پرورش البرز: مدارس تنها مجاز به دریافت هزینه بیمه و کتاب هستند

کرج (پانا) - گردهمایی مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی دوره دوم متوسطه با حضور رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در راستای پروژه مهر و تمهید مقدمات برای شروع سال تحصیلی جدید برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره ارزیابی عملکردآموزش و پرورش البرز: مدارس تنها مجاز به دریافت هزینه بیمه و کتاب هستند

حسن نوروزی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: امسال برای اولین بار دستورالعمل اجرایی تشکیل ستادهای نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان در فرایند ثبت‌نام سال تحصیلی 97-98 به نواحی و مناطق ابلاغ شده است.

وی افزود: در این دستورالعمل به لزوم رعایت حقوق شهروندی، نظارت بیشتر بر فرایند ثبت‌نام تاکید شده تا با نظارت فعال و هوشمندانه از هرگونه اقدامی که سبب تضعیف حقوق والدین و دانش آموزان می شود جلوگیری نمایند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص دریافت شهریه توسط مدیران هنگام ثبت‌نام اظهار داشت: در دستورالعمل ثبت‌نام به غیر از مدارس خاص (شاهد-تیز هوشان-غیر دولتی) سایر مدارس (عادی دولتی-نمونه دولتی-هیات امنایی) تا شروع سال تحصیلی مجاز به دریافت شهریه نبوده و تنها می‌توانند هزینه بیمه دانش‌آموز و کتاب را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار