مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

15 مدرسه خیرساز در شهرستان رودبارجنوب آماده افتتاح است

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از مجموع 44 مدرسه خیر ساز که کلنگ زنی شده است تا کنون 15 مدرسه در شهرستان رودبارجنوب آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

کد مطلب: ۸۳۹۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
15 مدرسه خیرساز در شهرستان رودبارجنوب آماده افتتاح است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری‌نسب جذب و مشارکت خیران برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان را موفقیت‌آمیز عنوان کرد و افزود: ساخت مدرسه یک کار ماندگار، بزرگ، اثرگذار و ارزشمند است و فراهم کردن فضای آموزشی مناسب و استفاده از تجهیزات مناسب و نوین در این فضاها به منظور شکوفایی استعداد دانش‌آموزان و تحقق عدالت آموزشی امری مهم و ضروری است.

وی اظهار کرد: حوزه فعالیت خیران در همه عرصه‌ها گسترده شده است و با ورود به مسئله تعلیم و تربیت در جامعه تاثیری مثبت و ارزشمند گذاشته است.

اسکندری‌نسب فضیلت علم آموزی و فراهم کردن بستر علم‌آموزی را یک عبادت عنوان کرد و گفت: کار خیران مدرسه ساز مبنای یک کار ماندگار در جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: 44 مدرسه خیرساز در رودبار جنوب در طی هشت ماه کلنگ زنی شده است که از مجموع این مدارس تا کنون 15 مدرسه خیرساز آماده افتتاح و بهره‌برداری هستند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا مهر امسال آمار این مدارس برای افتتاح بیشتر شود و بیش از 1000 دانش آموز بتوانند در این مدارس ادامه تحصیل دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار