باحضور مشاور استاندار خراسان رضوی و معاونین مدیرکل آموزش و پرورش استان :

مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد برگزار شد

مشهد (پانا)- مشاور استاندار خراسان رضوی در مراسم معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد گفت : دولت تدبیر و امید اهتمام جدی به رفع موانع بهره گیری از ظرفیت مدیران زن در رده های کلان مدیریتی دارد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد برگزار شد

مراسم معارفه " رزا درسنی " رئیس جدید آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد ، با حضور سیدجواد حسینی مشاور استاندار ، فرشته سلجوقی مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان رضوی ، علی ابری معاون پشتیبانی و مصطفی اسدی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان و همچنین شهناز رمارم عضو شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد.

سیدجواد حسینی مشاور استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت :تولید سرمایه انسانی رسالت اصلی آموزش و پرورش است و اگر به دنبال تحول در جامعه هستیم باید به دنبال ایجاد سرمایه انسانی باشیم.

وی با تاکید بر این که راهبری و مدیریت از راهکارهای اصلی تاکیدشده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است ادامه داد :بخش عمده ای از منابع انسانی در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی را بانوان تشکیل می دهند و امروز بسیار خوشحالیم که در ادامه مدیریت یک بانوی توانمند در ناحیه سه مشهد ، یکی دیگر از مدیران زن در آموزش و پرورش خراسان رضوی سکان هدایت اداره آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد را در دست می گیرد.

مشاور استاندار خراسان رضوی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت مدیران زن در در سیستم اجرایی کشور گفت : دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای به بهره گیری از ظرفیت بانوان در عرصه های مدیریتی دارد و بر همین اساس معتقدیم باید موانع حضور مدیران زن را در رده های بالای مدیریتی برطرف کنیم.

علی ابری اول معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این مراسم با تقدیر از تلاش های بی شائبه " منصوره شریف الحسینی" ریاست اسبق آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد، ایجاد همدلی و فضای مبتنی بر خرد جمعی ایجاد فضای شفافیت و سلامت کاری و پاسداری از ارزش های دینی و ملی را به عنوان شاخصه های بارز مدیریت وی در ناحیه سه دانست و اظهار امیدواری کرد " رزا درسنی" رئیس جدید آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد نیز با بهره گیری از تجربیات پیشین در مسیر موفقیت بیشتر گام بردارد.

درسنی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های ریاست اسبق این اداره ، توسعه و بهبود فعالیت های این حوزه با تکیه بر هدف گذراری تربیت دانش آموزانی در تراز سند تحول بنیادین را از اولویت های اصلی خود ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار