رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه: پیوست‌های فرهنگی صنایع پارس جنوبی در آموزش و پرورش عسلویه عملیاتی شود

عسلویه (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با حضور فرماندار و اعضا در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد .

کد مطلب: ۸۳۹۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه: پیوست‌های فرهنگی صنایع پارس جنوبی در آموزش و پرورش عسلویه عملیاتی شود

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه، عبدالنبی یوسفی در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه در خصوص اهداف طرح هجرت اظهار داشت: بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین جوانان و مشارکت قشر دانش‌آموز در ساخت و ساز مدارس و صرفه‌جویی در هزینه‌های سازندگی از جمله اهداف اجرای این طرح است .

وی افزود: بر همین اساس باید تلاش شود در حین اجرای این طرح توسط دانش آموزان ضمن صرفه جویی در هزینه‌ها فرهنگ سازی لازم نیز صورت گیرد .

یوسفی افزود : شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان عسلویه از تمام بسترهای قانونی برای کمک به آموزش و پرورش که همانا کمک فرزندان شهرستان و آینده آن است ، بهره بگیرند .

فرماندار عسلویه بیان کرد:در طرح اوقات فراغت دانش آموزن تلاش‌های بسیار سود مندی صورت گرفته اما لازم است با توجه به نیازهای دانش آموزان و جامعه، آموزش‌های ضروری به دانش آموزان ارائه شود .

وی با تاکید بر اجرایی شدن پیوست‌های فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش خاطر نشان کرد:شورای آموزش و پرورش با دعوت از حوزه صنعت و تمام شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی که پیوست فرهنگی دارند از کمک آنها به آموزش و پرورش شهرستان عسلویه بهره مند شود .

فرماندار عسلویه تصریح نمود : با وجود کاهش اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته نگاه ما به آموزش پرورش خاص است و تلاش می‌شود برای اجرای طرح‌های لازم با آموزش و پرورش همکاری شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار