مشاور سازمان دانش آموزی خراسان شمالی:

اردوی انتخابی ملی پیشتازان دخترخراسان شمالی امروز برگزار شد

 بجنورد(پانا) - ارزیاب اردوی پیشتازان دخترخراسان شمالی با اشاره به فعالیت های دختران در اردو در روزآخر اردو گفت: اردو فرصت مناسبی برای آموزش مهارت های اجتماعی وتمرین زندگی گروهی وتقویت حس مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان است .

کد مطلب: ۸۳۹۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوی انتخابی ملی پیشتازان  دخترخراسان شمالی امروز برگزار شد

زین العابدین شجاعی در گفتگو با خبر نگار پانا گفت :ارزیابی دانش آموزان از اولین ورود خود به اردوگاه شهید چمران بش قارداش شروع شد که همه فعالیت های مختلف پیشتازان بر اساس کارهای گروهی، مشارکت و همکاری،مخابره جهت یابی،امداد ونجات،فریاد های شادی ، دست های اردویی ،حضور به موقع در برنامه ها، کلاس ها و صبحگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند.
وی افزود: فعالیت های دانش آموزان به صورت گروهی بررسی میشود که نشان دهنده اهمیت کار تیمی در اردو است.
شجاعی تصریح کرد: ارزیابی فقط مختص به دانش آموزان پیشتاز نیست بلکه مربیان نیز بر اساس نظم خود بررسی میشوند چرا که نظم مربیان و دانش آموزان در کنار هم اردویی سالم میسازد که موجب پرورش پیشتازان میشود.
وی تاکید کرد: ارزیابی دانش آموزان با هدف پرورش و گسترش نقاط قوت و ضعف دانش آموزان انجام میشود که این ارزیابی های مداوم بهترین فرصت برای کسب تجارب در زندگی است.
وی با تاکید بر شور و نشاط دانش آموزان پیشتاز در اردو گفت: شادی و نشاط دانش آموزان دارای امتیاز است که دلیلی بر پر انرژی بودن و وجود موجی از نشاط و شادی بین دانش آموزان در اردوگاه است.
اردوی یک روزه دختران پیشتاز در اردوگاه شهیدچمران بش قارداش آغاز شد و عصر همان روز ، 2مردادماه با انتخاب 35 دانش آموز برگزیده برای اعزام به اردوی ملی که 10 مردادماه در نیشابور برگزار می شود به کار خود پایان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار