ضرورت نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب

کرج (پانا) - همایش عفاف و حجاب در شرکت توزیع نیروی برق استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب

همایش عفاف و حجاب با حضور یزدان پرست مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، ناصر اسکندری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز، رضایی فر مدیرعامل شرکت آبفای استان البرزو 250 تن از بانوان حوزه صنعت آب و برق در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

در این همایش ناصر اسکندری مدیرعامل توزیع برق استان گفت: بحث عفاف و حجاب از دیرباز در بین ما ایرانیان از اهمیت خاصی برخوردار بوده که خوشبختانه در مجموعه صنعت آب و برق استان خواهران بخش آب و برق، بحق الگوهای خوبی هستند .

وی در ادامه با اشاره به ویژه بودن استان البرز اظهار داشت: به دلیل مشکلات ومحدودیت هایی که در گذشته در بخش برق و آب وجود داشته، زیرساخت های منطقی در این حوزه وجود نداشته،به طور مثال منابع کافی برای ذخیره آب در استان وجود ندارد و همزمان با قطعی برق، آب نیز قطع می شود که چنین شرایطی در هیچکدام از شهرها و استان های کشور وجود نداشته ومشکل مردم مضاعف می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز یکی از دلایل خاموشی‌های صورت گرفته را اختلال در نیروگاه‌های برق کشورو در نتیجه افزایش دمای هوا دانست و گفت: اجبارا خاموشی های خارج از برنامه باید اعمال بشود تا امکان تعادل مصرف و تولید در کشور ایجاد شود وهمچنین حجم خاموشی متناسب با میزان مصرف برق شهروندان است.

وی با اشاره به اطلاع رسانی مدیریت اضطراری بار در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: شهروندان عزیز می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع از برنامه خاموشیها مطلع شوند

وی در پایان از مردم شریف استان خواست که حداقل 10 درصد مصرف برق را کاهش دهند تا امکان استمرار خدمات ما وجود داشته باشد .

یزدان پرست مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با اشاره به ضرورت نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، گفت : مهمترین رکن تشکیل خانواده عفت و پاکدامنی مردان و زنان می باشد که از آن طریق می توان به سبک زندگی اسلامی پرداخت.

یزدان پرست در ادامه با اشاره به جایگاه کلیدی بانوان محترم اعمال مدیریت مصرف آب را ضروری خواندو درخصوص مدیریت مصرف آب و برق از آنان درخواست کرد:برای ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب و برق که از مقوله مدیریت مصرف می باشد باید به‌خوبی اقدام نمود.

وی در بحث خانواده، تربیت بر اساس اصول اسلامی را از نکات اساسی دانست و افزود: لازم است بانوان به عنوان سفیران ترویج و تربیت صحیح فرزندان ، در خانواده خود دقت کافی داشته باشند و در مرحله بالاتر دیگران را هم یاری کنند.

در پایان این همایش از بانوان برگزیده تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار