معاون وزیر آموزش و پرورش: اطلاعیه منتسب به این وزارتخانه «جعلی» است

تهران (پانا) - معاونت ابتدایی آموزش و پرورش گفت: ما موضوع انتشار جعلی اطلاعیه ای به نام آموزش و پرورش را پیگیری کردیم و مشخص شد که هیچ اطلاعیه‌ای از سوی وزارتخانه منتشر نشده و توسط افرادی که قصد گمراهی و یا آزار و اذیت مردم را دارند منتشر شده است.

کد مطلب: ۸۳۹۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر آموزش و پرورش: اطلاعیه منتسب به این وزارتخانه «جعلی» است

به گزارش ایسکانیوز، شبکه های اجتماعی از معایب و مزایا زیادی برخوردار است البته معایب تعریف شده در شبکه های اجتماعی به کاربران و نوع استفاده آنها برمی گردد و گاهی استفاده سوء از این شبکه سبب شکل گیری مشکلات کوچک و بزرگ می شود.

هرچند وقت یکبار شاهد به وجود آمدن یک شایعه از فوت بازیگری جوان تا اختلاس یک فرد معروف و یا کلاهبرداری هایی که به اشکال و مدل های مختلف انجام می گیرد هستیم، البته افرادی که در مسیر قربانی یکسری سودجویی های اینترنتی قرار می گیرند باید نسبت به این امور با دقت بالاتری حرکت کنند. در همین راستا فردی سودجو برای کلاهبرداری، یا گمراهی افکار مردم و غیره یک اطلاعیه دورغ را با استفاده از نام یک وزارتخانه منتشر کرده است. این اطلاعیه دروغین به این شرح است:

در این اطلاعیه با استفاده از نام آموزش و پرورش برای ثبت نام دانش آموزان در مقطع ابتدایی و از یک سرشماره استفاده شده است و فردی سودجو قصد گمراهی و کلاهبرداری را داشته است.

در همین رابطه با معاون وزیر و معاونت ابتدایی آموزش و پرورش گفت وگو کردیم.

دکتر رضوان حکیم زاده درباره نشر یک اطلاعیه دروغ در شبکه های اجتماعی گفت: ما این موضوع را پیگیری کردیم و مشخص شد هیچ اطلاعیه‌ای از سوی وزارتخانه آموزش و پرورش منتشر نشده و این اطلاعیه توسط افرادی که قصد گمراهی و یا آزار و اذیت مردم را دارند منتشر شده است؛ که این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود تا فرد خاطی دستگیر شود.

وی گفت: اگر قرار باشد وزارتخانه اطلاعیه ای را صادر کند از طریق مدیران مدارس به والدین و دانش آموزان اعلام می شود این در حالی است که این اطلاعیه که از طریق شبکه های اجتماعی منعکس شده است؛ فاقد آرم رسمی و مهر وزارتخانه آموزش و پرورش است.

معاونت ابتدایی آموزش و پرورش در پایان گفت: از مردم عزیز در خواست می کنم نسبت به این موضوعات با دقت بالاتری برخورد کنند تا فرد یا افرادی با نشر چنین اطلاعیه ای برخی را به شک نیندازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار