رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

تسهیلات ارزان قیمت به بهره‌برداران و کشاورزان اردبیلی تعلق می‌گیرد

اردبیل (پانا) - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بهره برداران بخش کشاورزی اردبیل می توانند با تکمیل مدارک خود در کمترین زمان تسهیلات ارزان قیمت بانکی دریافت کنند.

کد مطلب: ۸۳۹۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تسهیلات ارزان قیمت به بهره‌برداران و کشاورزان اردبیلی تعلق می‌گیرد

خلیل نیکشاد بااشاره به برگزاری نمایشگاه نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، ماشین آلات و ادوات کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته در اردبیل افزود: جهاد کشاورزی استان ردیف اعتباری خوبی برای حمایت از تولید کنندگان در نظر گرفته و بهترین فرصت برای تولید کنندگان داخلی است تا محصولات خود را به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: غرفه بانک کشاورزی در این نمایشگاه با هدف ارائه تسهیلات به بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی دایر می شود و علاقه مندان می توانند با انتخاب نوع ماشین آلات مورد نیاز در نمایشگاه تعامل نزدیکی نیز با فروشندگان و عرضه کنندگان داشته باشند.

وی رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: از استان‌های اردبیل، تهران، اصفهان ، خراسان رضوی، همدان، مازندران، گلستان، بوشهر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، مرکزی، البرز، زنجان و کردستان و شرکت‌هایی از سایر استان‌ها که در زمینه تولید ماشین آلات کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند در این نمایشگاه شرکت می کنند.

نیکشاد از بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی و دامپروری خواست تا ضمن بازدید از این نمایشگاه از آخرین دستاوردها و فناوری های بروز و مکانیزه در صنعت دام و طیور ، تجهیزات آبیاری تحت فشار وادوات دنباله بند کشاورزی آشنا شوند.

نمایشگاه نهاده ها، تجهیزات آبیاری، ماشین آلات و ادوات کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته از 6 تا 9 شهریور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل برپا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار