نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی:

اشتغال جوانان و مبارزه با بیکاری اولویت امروز بیجار است

بیجار(پانا)-نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در نشست با معاون توسعه و اشتغال و کار آفرینی وزارت کار که در محل فرمانداری بیجار در حال برگزاری است از ایجاد اشتغال و ریشه کن کردن بیکاری به عنوان اولویت اصلی بیجار نام برد و گفت:در این مسیر همه دستگاه ها و بانک ها باید کمک کنند و پای کار باشند.

کد مطلب: ۸۳۹۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اشتغال جوانان و مبارزه با بیکاری اولویت امروز بیجار است

کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامیدر این نشست به مشکلات کنونی اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت:این مشکلات وضعیت اقتصاد استان و شهرستان بیجار را هم به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خواستار اقدام عملی از جانب دولت برای رفع مشکلات مردم بویژه در حوزه اشتغال شد و افزود:برگزاری جلسات متعدد اما بدون خروجی گرهی از مشکلات مردم باز نمی کند و اینگونه نشست ها هم مورد خواست و رضایت مردم نیست.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود برخی از ظرفیت های بیجار از جمله فرش خانگی اشاره کرد و گفت:در حالی که فرش بیجار در آستانه ثبت جهانی است آمار پرداختی تسهیلات اشتغالزایی از چمله مشاغل خانگی بیچار نشان می دهد که از این ظرفیت ها بخوبی بهره برداری نشده است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال از مسیر توسعه واحد های تولیدی محقق می شود،اظهار داشت:با تزریق تسهیلات به واحد های تولیدی مشکل دار از جمله بیمارستان نیمه کاره دکتر غرضی بیجار،بسیاری از اشتغال های ایجاد شده در این شهرستان تثبیت می شود و این کمترین خواسته ما از دولت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار