50 تیم از آذربایجان شرقی به مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور اعزام می‌شوند

تبریز (پانا) - رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی آذربایجان شرقی از اعزام 50 تیم از این استان در سه مقطع تحصیلی و در تمامی رشته‌ها به سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر و بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۹۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
50 تیم از آذربایجان شرقی به مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور اعزام می‌شوند

لیلا علی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پانا استعداد‌یابی و توجه به ورزش قهرمانی را از رسالت‌های مهم هیأت ورزش دانش‌آموزی برشمرد و گفت: در مدت شش ماه که این مسئولیت را برعهده گرفتم کارهای مهم ومسابقات مختلفی برای این منظور انجام گرفته و کمیته های استعداد یابی در استان فعال شده اند.

وی ادامه داد: در این مدیت کم برای تمرین و حضور بهتر دانش آموزان استان در مسابقات ورزشی کشور تمرین های لازم انجام گرفته است .

رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی آذربایجان شرقی افزود: 50 تیم از استان در سه مقطع تحصیلی و در تمامی رشته به سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور و بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور اعزام می شوند.

علی محمد زاده گفت: سال گذشته پسران استان رتبه یازده کشور و دختران نیز رتبه پنجم را ازآن خود کردند و امسال هم فقط چندماه است این مسئولیت را برعهده گرفتم و این در حالی بود که بیشتر تیم ها بسته شده بودند و برای همین نتوانستیم برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم ولی قطعا برای سال آینده برنامه بهتر برای کسب نتایج خوب خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: با همه این مسایل در رشته های دوو میدانی، ژیمناستیک، فوتسال و هندبال امید کسب مدال و کسب سکوی افتخار را داریم.

رئیس هئیت ورزش دانش آموزی آذربایجان شرقی در خصوص این سوال که معولا ورزش دختران بودجه و امکانات کمی دارند، گفت: این موضوع شاید در تیم های ملی صحت داشته باشد اما در مورد ورزش دانش آموزی این گونه نیست و در حال حاضرحتی رتبه ورزشی دختران استان ما در سطح کشور بسیار بالاتر از رتبه پسران است.

سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور و بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور تابستان امسال در شهرهای تبریز، خرم آباد، رامسر، همدان، زنجان و شهر کرد با شعار دانش آموز ورزشکار دوستدار و حافظ محیط زیست برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار