حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در نشست ساماندهی نیروی انسانی ملارد

ملارد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور در جلسه ساماندهی نیروی انسانی شهرستان ملارد از نزدیک مسائل و چالش های این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۸۳۹۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در نشست ساماندهی نیروی انسانی ملارد

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تقدیر از تلاش ارزنده کلیه همکاران این شهرستان در اعتلای فرهنگ تعلیم و تربیت در این منطقه گفت: شهرستان ملارد با تعاملات بسیار خوبی که با فرمانداری ، شهرداری، شورای شهر و دیگر ارگان های این شهرستان داشته است ،توانسته از پیشرفت و رشد قابل ملاحظه ای برخوردار گردد.

وی در ادامه با اشاره به ورود مقام معظم رهبری در زمینه چالش نیروی انسانی در آموزش و پرورش و توصیه های جدی ایشان به ریاست محترم جمهور در این خصوص ، تاکید کرد: با عنایت مقام معظم رهبری و دغدغه جدی ایشان نسبت به مسائل تعلیم و تربیت قطعا اقدامات خوبی صورت خواهد پذیرفت .

فولادوند ، با تاکید مجدد بر عدم دریافت وجه نقد و کمک های مردمی غیر معقول در زمان ثبت نام از اولیای دانش آموزان ، تصریح کرد: به هیچ وجه تخلف در این زمینه پذیرفته نیست و فقط دریافت هزینه های مربوط به بیمه و کتب درسی دانش اموزان در زمان ثبت نام از وجاهت قانونی برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل مربوط به نقل و انتقالات در شهرستان های استان تهران اظهار داشت: در نقل و انتقالات همکاران عزیز به هیچ وجه ملاحظات سیاسی و شخصی لحاظ نخواهد گردید و با بررسی های دقیق توسط کمیته نقل و انتقالات فقط افرادی که از شرایط لازم برخوردارباشند موافقت می شود.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر شناسایی نقاط ضعف و قوت شهرستان توسط انجمن اولیا و مربیان و مرکز مشاوره ، خاطرنشان کرد: باید مناطق آسیب زای شهرستان شناسایی شده و در صدد رفع مسائل آنها برنامه ریزی جدی و تخصصی صورت گیرد.

گفتنی است فولادوند در ادامه بازدید خود از شهرستان ملارد که با استقبال گرم همکاران روبرو بود از مرکز سنجش حرفه ای مدیران این منطقه نیز بازدید کرد و از نزیک با همکاران به گفتگو نشست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار