سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانس آموزان پسر سراسر کشور در تبریز

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی: رقابت توام با رفاقت هدف مسابقات ورزش دانش‌آموزی است

تبریز (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور تلاش این فدراسیون را ایجاد زمینه حضور و رقابت منصفانه توام با رفاقت و دوستی میان آینده‌سازان کشور دانست.

کد مطلب: ۸۳۹۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی: رقابت توام با رفاقت هدف مسابقات ورزش دانش‌آموزی است

حسین بابویی به مناسبت سی وپنجمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان پسر و بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان دختر سراسر کشور پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسیار خرسندم که سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر و بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان دختر سراسر کشور را با حضور بهترین و برترین دانش آموزان ورزشکار این مرز وبوم آغاز می کنیم.

به حول و قوه الهی در تابستان 1397 بنا داریم مسابقات ورزشی دانش آموزان را در 12 رشته ورزشی به میزبانی 6 استان و با حضور قریب به 15 هزار نفر دانش آموز ورزشکار، عوامل اجرایی،مربیان و ... برگزار نمائیم.

شهر تبریز در رشته های فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول میزبان 3878 دانش آموز پسر خواهد بود.

تلاش ما در فدراسیون ورزش دانش آموزی ایجاد زمینه حضور و رقابت منصفانه توام با رفاقت و دوستی میان شما عزیزان آینده ساز کشور عزیزان آینده ساز کشور می باشد و این به مثابه پلی است میان ورزش تربیتی و ورزش قهرمانی تا از طریق عرضه و شناسایی استعداد ها و توانمندی ها راه رشد و پیشرفت شما در ورزش قهرمانی که نهایتا موجب تقویت تیم های ملی کشورمان عزیزمان خواهد شد مهیا گردد.

امید وارم از فرصت پدید آمده برای تعاملات فرهنگی با دیگر دانش آموزان استان های کشور بهره برده وسعی نمائید با رهنمود مربیان و سرپرستان عزیز به نمایندگی از شهر خود الگوی مناسبی از اخلاق انضباط و منش پهلوانی باشید.

بنابراین جا دارد از برنامه ریزی و مساعی ارزشمند کلیه مدیران کل آموزش و پروش معاونین تربیت بدنی و سلامت و روسای هیات های ورزش دانش آموزی که در جهت توسعه فعالیت ها و مسابقات ورزشی دانش آموزان تلاش می کنند تشکر نمایم.

از مسئولین محترم آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و عوامل برگزاری مسابقات و ناظرین نیز که قبول زحمت نموده و شرایط رابرای امنیت رفاه و آسایش ورزشکاران و حضور در این دوره از مسابقات فراهم نموده اند صمیمانه سپاسگزاری نموده و آرزو می کنم زحمات و تلاش های ارزشمندشان مورد پسند و قدر شناسی تمامی شرکت کنندگان قرار گیرد.

در خاتمه از حمایت های ارزنده مقام عالی وزارت جناب آقای بطحایی و نیز معاون محترم تربیت بدنی و سلامت جناب آقای دکتر حمیدی تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان در خواست می نمایم همه ورزشکاران عوامل فنی و اجرایی پس از شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی با رضایت خاطر و به سلامتی به وطن خود باز گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار