دانش‌آموزان لنده‌ای که موفق به کسب رتبه های برتر مسابقات کشوری قرآن شدند مورد تجلیل قرار گرفتند

یاسوج (پانا) ـ با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان لنده از برگزیدگان سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت دانش‌آموزی تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۳۹۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان لنده‌ای که موفق به کسب رتبه های برتر مسابقات کشوری قرآن شدند مورد تجلیل قرار گرفتند

تیرماه امسال سی ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت دانش‌آموزی با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان در مشهد مقدس برگزار گردید.

در این مسابقات که در رشته‌های مختلف قرآن و نماز و عترت برگزار شد سه نفر از دانش‌آموزان لنده‌ای موفق به کسب رتبه اول این مسابقات شده که در اختتامیه مسابقات مورد تجلیل قرار گرفتند.

اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده هم در راستای حمایت و تقویت دانش‌آموزان نخبه قرآنی مراسم تجلیلی با حضور جمعی از شورای اداری شهرستان تشکیل و از این سه دانش آموز برگزیده کشوری تجلیل کرد.

علی جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده آموزش و تربیت را دو رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: در راستای پرورش استعدادهای قرآنی ضرورت دارد همه دستگاه‌های فرهنگی با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته و با ایجاد انگیزه در میان نسل جوان یک تربیت دینی و قرآنی را برای نسل آینده کشور رقم بزنیم.

وی به نقش خانواده و مربیان در تربیت استعدادهای قرآنی اشاره و افزود: با حضور اساتید برجسته فرهنگی و قرآنی و مربیان با تجربه حوزه پرورشی امیدواریم بتوانیم گام مؤثری در حوزه قرآن و عترت برداریم.

در پایان باید یادآور شد در سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی رخساره پایانی و علی حسن زاده مقام اول کشوری و فرزاد جلیلی برگزیده این دوره از مسابقات معرفی شدند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار